Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skrur seg av under installasjon av spill og windows update

Anbefalte innlegg

Hei, har et problem med PC'en min. Den har vært på rep for ca. 2 måned siden (kjøpte den for 3 måneder siden). Da skiftet de PSU'en siden PC'en ikke ville skru seg på i det hele tatt. skiftet fra en Corsair 650W TX til Chieftec Nitro Series 650W. Problemet nå er at den skrur seg av av seg selv noen ganger.

Den har ikke skrudd seg av på 4 uker nå, men når jeg skulle installere X3: Reunion for 15 min siden, skrudde den seg av. Det minner veldig om en kortslutning da den skrur seg tvert av, legger ikke ned vinduene og skrur seg av etter en stund som om jeg har trykket på Avslutt, men skrur seg av på 1 sek. Jeg la merke til at den har en tendens til å gjøre dette når jeg installerer spill eller en windows update. har derfor skrudd av automatisk update etter at jeg fant ut at det var 2 spesielle updates den ikke ville installere rett og slett. fungerte helt fint etter det, og har installert 2-3 spill helt fint, men X3 gikk ikke. prøvde 3 ganger men skrudde seg av etter ca. 30 sek.

forstår at det kan høres ut som enda en PSU feil, men synes det er veldig merkelig at det bare skjer under installasjon av spill og windows update. Hard spilling og multitasking går helt fint og har aldri hat problemer da, så jeg lurer litt på om noen har peiling på hva som er årsaken?

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...