martmort Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Hei. For rundt et år siden kjøpte jeg denne pakken: http://www.aria.co.uk/Systems/Gaming+Range/Trident/Gladiator+Trident+SLI+Intel+Gamer+%22PE%22+PC+Package+?productId=36113&rqcType=c Dette var mens jeg bodde i England hvis det er noen forvirring rundt dette. Med tanke på hva prisen var og at de hadde lagt til 'gamer' i navnet på pakken antok jeg at dette var en kraftig pakke. Men nå jeg har i ettertid tenkt at jeg synes egentlig ikke denne maskinen lever opp til forventningene jeg hadde. Jeg har problemer med å kjøre de fleste 'nye og brae' spill på noe som helst annet enn minimum for at ting skal gå 'smooth'. Så jeg lurer på: Hva er det egentlig som gjør at dette er en 'bra' pakke? Hvis den i hele tatt var det. Hva er poenget med to grafikkort hvor det ene visstnok er et 3D-kort og det andre et 2D-kort? Hva er flaskehalsen i denne pakken? Tenker siden jeg har planer om å oppgradere komponenter slik at denne maskinen skal yte noe som jeg er fornøyd med. Mvh, Martin Angrende PC-kjøper Endret 25. november 2010 av martmort Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Høres nesten ut som at det er skjermkortet som trenger en oppdatering. Vet ikke helt budsjettet ditt, men hvis du har nok kan du jo gå for ett GTX 580. Det er det råeste skjermkortet som er på markedet idag. Det ligger på 4100, noe som kanskje er litt drøyt. Kan også anbefale å skaffe deg Windows 7 hvis du ikke har det. Kanskje du også har tenkt på en SSD? Da kunne du jo ha tatt det sammen med windows 7. Denne er bra: https://prisguiden.no/produkt/127169 Lykke til med oppgraderingen! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Tror egentlig at det holder bra med feks et 460 skjermkort om du ønsker et Nvidia kort eller eventuelt et Amd HD 6870, du sparer en del tusen på denne oppgraderingen og du får ikke problemer med for liten psu. Endret 25. november 2010 av Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå