klilleng Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har en Thinkpad T61p som jeg må gjøre en reinstallasjon på. Men, har ingen recovery CD'er! Og disken er reformattert så eventuelle recovery-partisjoner er borte. :-/ Er det noen som tilfeldigvis skulle ha liggende recovery-dvd til T61p, som jeg kunne fått en kopi av?? Antar dette er greit å spørre om, siden lisensen jo er i orden med key og greier under maskinen. Mangler bare den fysiske dvd'en. Lenke til kommentar
avo Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Om du kontakter Lenovo pleier de å sende deg recoverymedia helt gratis, i alle fall til bedrifter. Fikk nettopp til min T40p. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Lenovo har sendt meg både dvdr i posten og i et par tilfeller link til iso via mail uten noe problemer. Har spurt som bedrift tho Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Kan være verdt et forsøk. Takk for tipset! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Kan være verdt et forsøk. Takk for tipset! Ser ut som det funka, de skulle sende meg en DVD i løpet av en uke eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå