The Doctor Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 ALLE SOM ER PALADINS ER WOTLKSCRUBS!!!111 OG DE SOM HAR DK OG HUNTER OG!!! Herrejesus. Gief break plz. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 enkelte har tunnel-syn! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har toalettsyn! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå vet jeg ikke hva som gjør det, men jeg snakker kun i Draenei, og det går ikke ann å klikke på bobble-logoen for å skifte til Common!!! Lenke til kommentar
gholie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har fullført de quest med 2 karakterr allerde, hvilke quest er det snakk om? Battle of Darrowshire, for å få achien som krever å rekruttere alle karakterane en kan inn i reisefølge. Men man kan forsåvidt fullføre sjølve caravan chainen uten alle Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det hjalp visst å restarte spillet :!: Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg er ikke imponert over den nye patchen, siden det fucket opp hele spillet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1280468 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå