Heseblesen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tullete, er jo bare tråder om folk som klager på at det er OP. De har helt rett også!! Eksempel: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=6986801327&sid=1 Seriøsiteten lenge leve. Linke til en 2 år gammel forumtråd sier litt om hvordan det VAR - ikke mye om hvordan det er i dag. Spiller selv DK innimellom og synes i grunnen ikke det har endret seg altfor mye i noen retning. Er kun casual spiller så det er mye mulig at eventuell nerf kommer mer frem i ICC/RS/arena/bg som er noe jeg ikke har gjort frem til nå. Mistenker at et par postere her i denne tråden kjeder seg voldsomt og løser kjedsommeligheten med trolling. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Pokey og Cowboy Bob, dere svarer ikke seriøst så jeg slutter herved å høre på det dere skriver Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Spiller selv DK innimellom og synes i grunnen ikke det har endret seg altfor mye i noen retning. Er kun casual spiller så det er mye mulig at eventuell nerf kommer mer frem i ICC/RS/arena/bg som er noe jeg ikke har gjort frem til nå. DK er så typisk for dere casuals. Trenger ikke sette seg inn i klassen for å gjøre god dps! Prøv å spille en skikkelig utfordrende klasse som hunter, så skal du se at det ikke er så lett å kommer øverst på listene. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tar man de to nye goblin bikene og skifter til allied race får man beholde dem :!: Lenke til kommentar
gholie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Liker veldig godt forandringane sjølv, rerolla frå DK til priest for Cata og må seie at det er morro å heale igjen. I tillegg så finnst det jo veldig mangen verkeleg gode quests rundt omkring, noko som gjer at eg har lyst til å levele ein Worgen rogue / hunter! Anbefaler alle å sjekke ut "The Day Deathwing Came" i Badlands og quest chainen til Worgen dama i starten av EPL ( Pass på å få med alle folka frå kvar plass, en må gjer ein del quests frå første tårnet for å få med to til. Eit problem er at eit av questsa er bugga atm så går ikkje an å fullføre ) Når det gjeld DK forandringane likar eg dei veldig godt også, føler eg fekk ein grei DPS boost, men har ikkje spelt på DKen etter 4.0.3a tho. Forresten, enklaste måten å bekjempe trolls på er å ignorere, og heller rapportere dei Endret 29. november 2010 av gholie Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Husk å få med dere WoW's 6th Anniversary achievement roflmao Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Liker veldig godt forandringane sjølv, rerolla frå DK til priest for Cata og må seie at det er morro å heale igjen. I tillegg så finnst det jo veldig mangen verkeleg gode quests rundt omkring, noko som gjer at eg har lyst til å levele ein Worgen rogue / hunter! Anbefaler alle å sjekke ut "The Day Deathwing Came" i Badlands og quest chainen til Worgen dama i starten av EPL ( Pass på å få med alle folka frå kvar plass, en må gjer ein del quests frå første tårnet for å få med to til. Eit problem er at eit av questsa er bugga atm så går ikkje an å fullføre ) Når det gjeld DK forandringane likar eg dei veldig godt også, føler eg fekk ein grei DPS boost, men har ikkje spelt på DKen etter 4.0.3a tho. Forresten, enklaste måten å bekjempe trolls på er å ignorere, og heller rapportere dei Har fullført de quest med 2 karakterr allerde, hvilke quest er det snakk om? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kall denne tråden DK og Wotlk hat tråd istedet.. Mye mer passende. Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Spiller selv DK innimellom og synes i grunnen ikke det har endret seg altfor mye i noen retning. Er kun casual spiller så det er mye mulig at eventuell nerf kommer mer frem i ICC/RS/arena/bg som er noe jeg ikke har gjort frem til nå. DK er så typisk for dere casuals. Trenger ikke sette seg inn i klassen for å gjøre god dps! Prøv å spille en skikkelig utfordrende klasse som hunter, så skal du se at det ikke er så lett å kommer øverst på listene. Min hovedkarakter er hunter. DK'en er min gatherer, samt har en 80 paladin. Har spillt alle klassene, endel bare til level 35ish da. Er kanskje ikke den beste på min server på noen av karakterene, men har enda til gode å ikke dra min del av lasset i heroics når jeg føler for det. Har gjort noen rep runs i ICC med både DK'en og hunteren når jeg ble forespurt av en venn siden guildet deres manglet dps'ere. Klarte meg bra når det gjelder dps der med begge. Kanskje du skulle vurdere å ta frustrasjonen din ut på en dummy i spillet? For det virker som du sliter. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 DK, hunter, paladin, epic noob combo altså. Du har gjort rep-runs i ICC? PRO. Hva er det neste, pugget weekly? 3 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 epic noob combo? Nå må du passe deg hva du sier Pokey, være kul på internet er tøft ja. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om du noterer deg signaturen til pokey så ser du Hunter, dk og warlock. Kvifor det plutselige behovet for å vere internet tough guy derimot, har eg ingen svar på. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 For en hykler han er. Ikke som meg. Les "om meg" til Pokey btw om dere vil se hvorfor han plutselig har blitt tough guy. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Vell, jeg vil bare si jeg beklage att jeg kalte deg dum, Cowbow Bebop. Selvom dere kanskje har det gøy, er usaklige og troller så er det ingen grunn til att jeg skal være serriøst frekk og kalle deg dum Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Går helt fint det mister, ble ikke så veldig såret. 1 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nei, det trodde jeg ikke heller. Men uansett, handler om prinsipp Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Om du noterer deg signaturen til pokey så ser du Hunter, dk og warlock. Jeg aner ikke hva du snakker om. epic noob combo? Mhm. Hvis du mener noe annet trenger du å l2p. Ser i signaturen din at du har en paladin. Hjelpes, wotlk scrubs altså.. Endret 1. desember 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 DK, hunter, paladin, epic noob combo altså. Du har gjort rep-runs i ICC? PRO. Hva er det neste, pugget weekly? DK er så typisk for dere casuals. Trenger ikke sette seg inn i klassen for å gjøre god dps! Prøv å spille en skikkelig utfordrende klasse som hunter, så skal du se at det ikke er så lett å kommer øverst på listene. HYKLER!!1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om du noterer deg signaturen til pokey så ser du Hunter, dk og warlock. Jeg aner ikke hva du snakker om. epic noob combo? Mhm. Hvis du mener noe annet trenger du å l2p. Ser i signaturen din at du har en paladin. Hjelpes, wotlk scrubs altså.. Hvor ser du det? og hvis jeg mener noe annet trenger jeg l2p? gud hjelp deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå