Gå til innhold

World of Warcraft - er dere fornøyd med siste nytt?


Anbefalte innlegg

Tullete, er jo bare tråder om folk som klager på at det er OP. De har helt rett også!!

 

Eksempel: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=6986801327&sid=1

 

Seriøsiteten lenge leve. Linke til en 2 år gammel forumtråd sier litt om hvordan det VAR - ikke mye om hvordan det er i dag.

 

Spiller selv DK innimellom og synes i grunnen ikke det har endret seg altfor mye i noen retning. Er kun casual spiller så det er mye mulig at eventuell nerf kommer mer frem i ICC/RS/arena/bg som er noe jeg ikke har gjort frem til nå.

 

Mistenker at et par postere her i denne tråden kjeder seg voldsomt og løser kjedsommeligheten med trolling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller selv DK innimellom og synes i grunnen ikke det har endret seg altfor mye i noen retning. Er kun casual spiller så det er mye mulig at eventuell nerf kommer mer frem i ICC/RS/arena/bg som er noe jeg ikke har gjort frem til nå.

 

DK er så typisk for dere casuals. Trenger ikke sette seg inn i klassen for å gjøre god dps! Prøv å spille en skikkelig utfordrende klasse som hunter, så skal du se at det ikke er så lett å kommer øverst på listene.

Lenke til kommentar

Liker veldig godt forandringane sjølv, rerolla frå DK til priest for Cata og må seie at det er morro å heale igjen. I tillegg så finnst det jo veldig mangen verkeleg gode quests rundt omkring, noko som gjer at eg har lyst til å levele ein Worgen rogue / hunter!

 

Anbefaler alle å sjekke ut "The Day Deathwing Came" i Badlands og quest chainen til Worgen dama i starten av EPL ( Pass på å få med alle folka frå kvar plass, en må gjer ein del quests frå første tårnet for å få med to til. Eit problem er at eit av questsa er bugga atm så går ikkje an å fullføre )

 

Når det gjeld DK forandringane likar eg dei veldig godt også, føler eg fekk ein grei DPS boost, men har ikkje spelt på DKen etter 4.0.3a tho.

 

Forresten, enklaste måten å bekjempe trolls på er å ignorere, og heller rapportere dei ;)

Endret av gholie
Lenke til kommentar

Liker veldig godt forandringane sjølv, rerolla frå DK til priest for Cata og må seie at det er morro å heale igjen. I tillegg så finnst det jo veldig mangen verkeleg gode quests rundt omkring, noko som gjer at eg har lyst til å levele ein Worgen rogue / hunter!

 

Anbefaler alle å sjekke ut "The Day Deathwing Came" i Badlands og quest chainen til Worgen dama i starten av EPL ( Pass på å få med alle folka frå kvar plass, en må gjer ein del quests frå første tårnet for å få med to til. Eit problem er at eit av questsa er bugga atm så går ikkje an å fullføre )

 

Når det gjeld DK forandringane likar eg dei veldig godt også, føler eg fekk ein grei DPS boost, men har ikkje spelt på DKen etter 4.0.3a tho.

 

Forresten, enklaste måten å bekjempe trolls på er å ignorere, og heller rapportere dei ;)

 

Har fullført de quest med 2 karakterr allerde, hvilke quest er det snakk om?

Lenke til kommentar

Spiller selv DK innimellom og synes i grunnen ikke det har endret seg altfor mye i noen retning. Er kun casual spiller så det er mye mulig at eventuell nerf kommer mer frem i ICC/RS/arena/bg som er noe jeg ikke har gjort frem til nå.

 

DK er så typisk for dere casuals. Trenger ikke sette seg inn i klassen for å gjøre god dps! Prøv å spille en skikkelig utfordrende klasse som hunter, så skal du se at det ikke er så lett å kommer øverst på listene.

 

Min hovedkarakter er hunter. DK'en er min gatherer, samt har en 80 paladin. Har spillt alle klassene, endel bare til level 35ish da.

 

Er kanskje ikke den beste på min server på noen av karakterene, men har enda til gode å ikke dra min del av lasset i heroics når jeg føler for det. Har gjort noen rep runs i ICC med både DK'en og hunteren når jeg ble forespurt av en venn siden guildet deres manglet dps'ere. Klarte meg bra når det gjelder dps der med begge.

 

Kanskje du skulle vurdere å ta frustrasjonen din ut på en dummy i spillet? For det virker som du sliter.

Lenke til kommentar

Om du noterer deg signaturen til pokey så ser du Hunter, dk og warlock.

 

Jeg aner ikke hva du snakker om.

 

epic noob combo?

 

Mhm. Hvis du mener noe annet trenger du å l2p. Ser i signaturen din at du har en paladin. Hjelpes, wotlk scrubs altså..

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

DK, hunter, paladin, epic noob combo altså. Du har gjort rep-runs i ICC? PRO. Hva er det neste, pugget weekly?

 

 

DK er så typisk for dere casuals. Trenger ikke sette seg inn i klassen for å gjøre god dps! Prøv å spille en skikkelig utfordrende klasse som hunter, så skal du se at det ikke er så lett å kommer øverst på listene.

 

HYKLER!!1

Lenke til kommentar

Om du noterer deg signaturen til pokey så ser du Hunter, dk og warlock.

 

Jeg aner ikke hva du snakker om.

 

epic noob combo?

 

Mhm. Hvis du mener noe annet trenger du å l2p. Ser i signaturen din at du har en paladin. Hjelpes, wotlk scrubs altså..

 

Hvor ser du det? og hvis jeg mener noe annet trenger jeg l2p? gud hjelp deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...