Marliv Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Desperat etter hjelp til å finne ut ca hvor mye det koster å sende en macbook 13,3 2008 modell til reparasjon, ingen skader på selve skjermen, den er ikke knust, men selve hengselen som holder pc og skjerm sammen er knekt. lurer på hvor mye dette eventuelt vil koste. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har du prøvd å ringe Apple og spørre dem? Evt kontakte det stedet du kjøpte den? Lenke til kommentar
Marliv Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Har du prøvd å ringe Apple og spørre dem? Evt kontakte det stedet du kjøpte den? Det er moren min sin, hun fikk den for to år siden, og hun har verken kviteringer eller noe informasjon om hvor hun skaffet den, så jeg vet ikke, men tenkte å ta den med ned på eplehuset og spørre hva en reparasjon vil koste, men haddde lyst å prøve å finne det ut her først:p Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Hadde bare tatt en telefon jeg, så får du svar mye fortere. Endret 25. november 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
Marliv Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Hadde bare tatt en telefon jeg, så får du svar mye fortere. skal gjøre det, men vis noen har/har hatt et liknende problem, hvor mye kostet i såfall en slik reparasjon? :-) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Vel, hvis det skjedde etter normal bruk uten uhell kan du reklamere på det og få det fikset gratis, men hvis det var et uhell tenker jeg at du ser på rundt 2000 kroner for arbeidet og deler, muligens mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå