iSimen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei! Ei jente jeg kjenner og har kommet i et godt forhold med har bursdag i desember, når jeg er borte på reise i hele julen. Hun reiser tilbake til hjembyen sin, og jeg ville gjerne sende henne en bukett med blomster på bursdagen hennes. Hvordan blir det med betaling på dette? Får jeg en faktura? Et kontonummer? Jeg vil veldig gjerne ha muligheten til å sende henne favorittblomstene hennes på en slik spesiell dag, siden jeg ikke kan være der for å feire den med henne. Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei! Ei jente jeg kjenner og har kommet i et godt forhold med har bursdag i desember, når jeg er borte på reise i hele julen. Hun reiser tilbake til hjembyen sin, og jeg ville gjerne sende henne en bukett med blomster på bursdagen hennes. Hvordan blir det med betaling på dette? Får jeg en faktura? Et kontonummer? Jeg vil veldig gjerne ha muligheten til å sende henne favorittblomstene hennes på en slik spesiell dag, siden jeg ikke kan være der for å feire den med henne. Går det ikke å bestille online da? En fyr sendte iaffal meg en bukett fra Oslo en gang, når jeg var i Kristiansand, så går nok ann å betale som vanlig netthandel vil jeg tro. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Enn hvis blomsterbutikken ikke har nettside da? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Enn hvis blomsterbutikken ikke har nettside da? Da ringer du dem og spør hvordan de gjør det med betaling. Enten får du vel en faktura tilsendt i posten, eller så oppgir de et kontonummer du kan overføre beløpet til. (Ikke oppgi kortnummer over telefon ...) Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 http://www.gulesider.no/tk/ Søk opp personen og klikk send blomster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå