practiz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) hei sann, med litt hjelp fra dere håper jeg på å få dette ønsket oppfylt til jul. jeg har en pc som står under tven nå, som jeg ønsker å ha bilder, musikk, video og TV... eneste jeg ikke klarer er å få TVen til å sende signaler til pc´en (nå har ikke jeg noe tvkort og er klar over at jeg trenger dette). Problemet er at jeg har ikke lyst til å legge penger i noe som ikke vil fungere, derfor lurer jeg på hva som vil fungere som jeg vil, har ett abonnement hos Canal Digital nå i dag hvor jeg også har en HDPVR dekoder, og ønsker å få signalene fra den og inn til pcen, så jeg eventuelt kan bruke mediaportal eller lignende til å se på tv, og hvis jeg ønsker å sette på en film så kan jeg gjøre dette i en grei interface... Har noen noen ideér ? akkuratt nå kjører jeg XP på HTPC´en jeg skal bruke, koblet til TV´en via VGA. Ønsker å bytte dette til HDMI samtidig har noen noe idé om hva jeg kan kjøpe for å få en god jul ? vil denne eventuelt virke ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343802#reviews denne vil fungere på annen måte men hvis det ikke finnes andre løsninger ? Endret 25. november 2010 av practiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå