Gutt17 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Har ikke kjørt noen ting, Begynner på trafikalt grunnkurs i januar og da skal jeg også lære å kjøre. Alt begynner i 2011. Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 må man lære å gire og kjøre litt for trafikalt grunnkurs? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Nei, er bare en teoretisk innføring. Med noen førstehjelps øvelser også. Går over 4 dager. Med ca 25+ timer tror jeg. Endret 2. desember 2010 av Charlo Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Brukte ca 4 mnd på lappen, er jo etter hvor mye du kjører i uken med kjørelærer og selfølgelig utenom. Hadde også en pause i kjøretimene da kjørelærer hadde ferie. Lurt å ta teorien rimelig tidlig. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Jeg brukte 1mnd fra første kjøretime til oppkjøring. x2 Men dette er VELDIG individuelt Endret 2. desember 2010 av Wisd0m Lenke til kommentar
smismas Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg brukte 3 måneder på alt av kjøretimer og da hadde jeg aldri kjørt bil før, men var litt treg på teorien og måtte vente to måneder på oppkjøring. Slik at det totalt ble 5 mnd. Viktigste er å få unnagjort teorien! Men man lærer ufattelig mye teori under kjøring og. Lenke til kommentar
Kosepute Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei. Kan man greie å ta lappen uten å øvelseskjøre med andre enn kjøreskolen? Blir ikke der fryktelig dyrt? Jeg skulle gjerne hatt lappen, men ingen jeg kan øvelseskjøre med sånn privat, så har ikke kommet igang med det Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Skal øvelseskjøre med min far, han er utrolig flink sjåfør, Så det blir bra! Begynner å øvelseskjøre på vinterføre, men må jo bli vandt til det uansett når man bor i norge! Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Hva gjør man på mørkekjøring? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jeg og 3 andre satt på med en som kjørte utover landeveien hvor de hadde satt opp en masse dukker noen med vest og noen uten så vi skulle få se forskjell. Endret 7. desember 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 så man skal ikke kjøre selv på mørkekjøring? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei, det var tidligere men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Må man ikke kjøre i mørke selv lengre? Sært... Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei kjøringa er viktigst. Torien kan tas opp flere ganger helt inntil oppkjøringen. Husk at du må ha bestått teorien før du kan bestille oppkjøring. Så teori er viktig å gidde å gjennomføre tidlig. Viss du bare gidder å lese bittelitt skal de mye til for å stryke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Begynte med grunnkurs i april tror jeg, og har oppkjøring 22 desember...så 8 mnd wow det var lenge o.O Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Tok grunnkurs da jeg var 14/15. Begynte å øvelseskjøre for alvor i slutten av august. Tok teori første dag i oktober Tok første kjøretime 02.11 Kjørte opp 07.12(etter at svv flytta den fra 02.12) Endret 8. desember 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Da er det ikke lenge igjen til jeg begynner på trafikalt, Blir deilig å endelig komme i gang. Ser frem til å begynne å lære å kjøre Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 etter kurset skal jeg lære å gire og alt det der. Hva er best, lære å gire av pappa, eller på trafikkskolen når jeg skal ha kjøretime?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du lærer ikke å gire etter 1 kjøretime uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå