MilKman' Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nå er jeg temmelig lei av å ha wmplayer.exe i prossessvinduet 24/7. Jeg fikk en melding om "Media Library is corrupt", så jeg driver å fjerner filer fra %LOCALAPPDATA%. Problemet er at jeg FAEN ikke får avslutta prossessen, fordi da kommer den JOMMEN meg opp igjen etter 3 sekunder. Og det gjør at jeg ikke får fjernet alle filene. Det går heller ikke ann å avinstallere programmet, stoppe det i MSConfig, eller endre brukerrettighetene, slik at SYSTEM ikke styrer programmet. Så hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Start opp PCen i "Safe Mode", så kan du gå inn og avinstallere den. Du må trykke F8 (som regel) mens PCen starter opp (før den kommer til Windows is Starting" bildet. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kanskje det er en service? Høyreklikk->Goto service, og sett oppstart til Disabled. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå