Gjest Petter Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Lurte på om folk flest her bruker kondom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ja, og det burde du og. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Er du under 20 år, og ikke har lyst til å bli pappa: BRUK KONDOM Endret 24. november 2010 av n0O_o Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Og evt. ikke har fast partner og ikke ønsker å få en kjønnssykdom. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Bruk kondom dersom det ikke er fast partner som bruker p-piller. Beskytter mot kjønnssykdommer (ved randoms) og uønskede barn samme om det er fast partner eller randoms. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er du under 20 år, og ikke har lyst til å bli pappa: BRUK KONDOM Flaks jeg er over 20. Yessss. 7 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Da slipper du! 3 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Da slipper du! Man gjør jo ikke det da. Godt mulig det var lite gjennomtenkt kommentar av n0O_o men man minsker ikke sjansene for å lage barn selvom man er f.eks 24 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nå mener jeg ikke å være helt dust, Overdox, men jeg tror det var ganske innlysende at jeg var ironisk. :] Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja, det var veldig innlysende det er bare alltid en bruker som ikke tar ironi over nettet, og tenkte jeg skulle være han nå 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er du under 20 år, og ikke har lyst til å bli pappa: BRUK KONDOM Anbelfales vel egentlig til folk over 20 år som ikke vil bli pappa også Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ingen som liker fostre, klamydia eller aids heller. 3 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Med mindre du har fast partner som ikke har kjønnssykdommer, og som går på en eller annen type "sikkert" prevansjonsmiddel, så vil jeg anbefale deg å bruke kondom. EDIT: For å svare på spørsmålet ditt; har nesten ikke brukt kondom de siste 3-4 årene. (Da jeg har oppfyllt kravene som står skrevet ovenfor.) Endret 1. desember 2010 av Nafanua Lenke til kommentar
flashmob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 LIker det ikke, men ja, hvis jeg ikke kjenner hun. Det suger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ingen som liker fostre, klamydia eller aids heller. Har hatt klammis, det er helt ok egentlig. Verste med det hele er at man blir dårlig av medisinen. Er man jente får man det nok verre. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Ingen som liker fostre, klamydia eller aids heller. Har hatt klammis, det er helt ok egentlig. Verste med det hele er at man blir dårlig av medisinen. Er man jente får man det nok verre. Jupp....400-600 jenter hvert år blir sterile pga klamydia. edit: http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=1828&catid=116&Itemid=66 kilde Endret 1. desember 2010 av dkny Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gutter har en ikke-fæl klammis, en smertefri fødsel og mindre sannsynlighet for å få HIV (gitt at man er streit). Good times. 1 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gutter har en ikke-fæl klammis, en smertefri fødsel og mindre sannsynlighet for å få HIV (gitt at man er streit). Good times. I knooow. Men det er dere som må ha på kondomen da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har hatt klammis, det er helt ok egentlig. Verste med det hele er at man blir dårlig av medisinen. Er man jente får man det nok verre. Tror ikke klamydia er det verste man kan få. Hadde fått mer angst om jeg ble gravid, for å være ærlig. Men hiv hadde nok definitivt vært verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå