tommy_sn Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hei VUrderer om jeg skal gå for internett fra Get via kabel, eller beholde NGT til jeg får fiber. Noen med synspunkter på dette? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Leverer NGT VDSL2 der? Isåfall hadde jeg helt klart valgt NGT. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Vel er du fornøyd med NGT så er det jo lite grunn til å bytte. Internett via kabel kan være et sjangsespill, alt er avhengig av hvor mange som er tilknyttet noden. Selv hadde jeg internett via kabel hjemme (20mbit linje) og der varierte hastigheten fra 2mbit til ca 18-19mbit, fant ut at kabelen var overbooket. Byttet da til VDSL2 fra NGT og har nå fine 30mbit stabilt Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Eller hva med Altibox? Viser seg at det også er et alternativ.. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Om Altibox er et alternativ så kjør på Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Eller hva med Altibox? Viser seg at det også er et alternativ.. Fiber er definitivt et meget godt alternativ! Dog så bør du sjekke om fiberen allerede ligger inn til boligen, om ikke så blir det en ganske så dyr oppkobling. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Må graves kabel her. Koster 1900,- om jeg tar arbeidet med å grave ned kabelen på egen tomt og legger den inn til punktet for modemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå