Gå til innhold

Nok en ny "HJELP:kjøpe PC" tråd

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe med ny PC for tiden, og har satt opp en liste. Noen som gidder å sjekke lista, og komme med forslag til evt. endringer?

Ikke alltid like lett å vite hva som gir best valuta for penga til en hver tid.

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=851142&su=3E6E577C-EE5E-4348-93C4-89AF8ADE44D9

Maskinen skal i hovedsak brukes til spill, men også litt media. Ønsker også at den skal være relativt stilegående. (Samboer som ikke alltid digger viftestøy)

Håper den linken fungerer, er ikke helt sikker på om det var den riktige linken :p

Det eneste som mangler der er strømforsyning, det kjøpte jeg mens denne https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=601844 fortsatt var på tilbud hos komplett =)

Ingenting som haster, så hvis noen mener at jeg bør vente noen uker fordi det kommer noe bra rett rundt hjørnet så del det gjerne her =)

På forskudd takk =)

Endret av khoyum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis samboeren er lite overbærende ang. støy kan det kanskje være en idé å kutte ut noen av de fire kabinettviftene. Ellers er kabinettet du har valgt nærmest lydløst iflg. tester.

Ellers ser det ut som et ganske greit oppsett. Merker meg at hovedkortet også har god støtte for Crossfire, og at PSU takler det. Pluss.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Noctua vifter er ganske støysvake, og yter serdeles godt i forhold til konkurrentene. For å si det sånn, jeg har 4 Noctua vifter i kabinettet mitt og støykilden ligger på hardiskene og viftene på skjermkortene, når jeg spiller spill.

Er det jeg har hørt tidligere, så det første jeg tenkte var å bytte ut originalviftene med disse. I ettertid har jeg derimot hørt at viftene som sitter i fractal design kabinettet er Noctua. Litt usikker på dette, men det skal sjekke mer ut. Tror uansett at jeg slenger med 2 stk, siden det ikke er snakk om så veldig mye penger.

Tror jeg konkluderer med at jeg lar listen stå som den er, bortsett fra skjermkortet og legger til en SSD.

Takk for hjelpen =) Tar fortsatt i mot gode, siden jeg fortsatt må vente på payday før jeg kan bestille :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...