Szmekken Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vet ikke om dette er riktig sted å spørre, men jeg prøver. Jeg har kontaktet Facebook med problemet, men som ventet får jeg ikke noe svar. Problemet er at jeg ikke lenger får meldig om notifications i Facebook. Klikker jeg meg inn på "alle varsler" ser jeg dem, men det kommer altså ikke noen umiddelbar melding. Dette fører også til at jeg ikke lenger får mail om notifications. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Dette er en bug som kommer her og der, og vil automatisk bli fikset på etterhvert. Om problemet holder seg i flere uker, så er det nok noe galt. Endret 24. november 2010 av n0O_o Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Takk for svar. Har vart i 2 uker nå ... Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Om det varer i en uke til, varsle oss om det her. Da er det noe som ikke fungerer som det skal Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Det fungerer fortsatt ikke! Får selvsagt ikke svar fra FB heller. Hva kan jeg gjøre? Kan jeg ha fått et virus eller lignende? Hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå