Blomst123 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er det noen smarte tips/råd å komme med når det gjelder gutter - deres tankegang osv. Tror ikke jeg får helt frem poenget mitt, men et eks. på tips (bare for at dere skjønner hva jeg mener) kan jo være at en jente ikke bør kontakte fyren hun liker i hytt og pine, men la gutten få savne henne, og til slutt tar han selv kontakt. Slike ting. Tror jeg trenger litt tips når det gjelder små triks som kan hjelpe når det gjelder det å ikke la en gutt miste interessen for deg for eksempel .. Ja. Enkelt og greit: Noe nyttig og greit jenter bør vite om gutta boys? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 "at en jente ikke bør kontakte fyren hun liker i hytt og pine, men la gutten få savne henne, og til slutt tar han selv kontakt." at det der er noe skikkelig faenskap 7 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 "at en jente ikke bør kontakte fyren hun liker i hytt og pine, men la gutten få savne henne, og til slutt tar han selv kontakt." at det der er noe skikkelig faenskap QFT. Det er berre bullshit, ikkje gjer deg "kostbar" eller "hard to get" 2 Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Skal komme med en revolusjonerende nyhet: Gutter tenker ekstremt mye på sex, og det er en veldig viktig del av et forhold. Det er ikke dermed sagt at det betyr ALT, noe mange jenter har lett for å misforstå. Hvis du ikke vil at en gutt skal miste interessen for deg: dra ned buksa hans. Trenger ikke være sex heller. En kjapp håndjobb kan gjøre mirakler. Forstår at dette kan være helt sjokkerende og forbausende å høre. 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Støtter innlegget over. Ellers fungerer hard2get dessverre svært godt på begge kjønn, noe som misbrukes i tid og utid. Jeg innrømmer å selv ha misbrukt det, med stor suksess. Men om jenter bruker det på meg kan det hende jeg sier "fuck deg, jeg finner noen andre", så det er jo et sjansespill. Er du veldig pen kan du kanskje klare det Et tips er å ikke mase, eller skryte av deg selv. F.eks. aldri si "Jeg hater når folk maser, jeg gjør aldri det". Slike setninger oppfattes som mas og skryt. Egentlig, om du kan forstå dette, prøv å oppfør deg som en person som er like mye verdt som gutten du snakker med, at dere stiller likt. Ikke oppfør deg som at du er bedre enn han, eller at han er bedre enn deg. Da går alt så bra, skal du se. Og, såfremt du ikke har en dårlig personlighet, vær deg selv Lenke til kommentar
treant Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) vel, for normale gutter og ikke av den tøflette sorten - så liker vi å løpe etter jenter. Men jenta må for all del sende ut signaler der hu er interessert i det, ellers så går vi lei og går videre. Så altfor hard 2 get funker som regel dårlig om du er dårlig til det. Andre ting er kanskje ordet søt, ikke så mange av oss som liker å bli kalt det - men er greit på tullette måte som, "ikke vær så sint a pus." Og shopping, ikke prat om det. hjelp oss nedentil hos dere og, si hvordan dere liker dere - ikke bare vær stille! Om vi sier vi ska finne på noe med gutta, ikke spør oss om du kan være med - er et vanskelig valg å ta. Og om ei jente ber om å få spandert en drink etter en lita samtale, så gjør normalt sett ikke gutter det - de fleste av oss er smarte nok til å gjennomskue det. Endret 24. november 2010 av JohnnyDepp 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå