provolone Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 hei sliter litt for tiden med å få xboxen min til å oppføre seg på live. detter ut, og når jeg sjekker "connection", får jeg beskjed om at "mtu-settings" er for lave. har googlet og bladd i manualen nå, men finner virkeligt ikke ut av hvordan jeg skal fikse dette. noen forslag? på forhånd takk Lenke til kommentar
provolone Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 fant ut av det av ren tilfeldighet:) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Man får den "feilmeldingen" når portene ikke er åpne. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 hm, jaha? sier ikke meg så veldi mye desverre. men det forklarer hvorfor jeg fortsatt får denne feilmeldingen på xboxen. var visst satt til 1500, så det er nok de port-greiene... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Når man skal spille, så må man ofte åpne visse porter i router (port forward). Dette gjøres ofte automatisk med noe som kalles UPNP eller network discovery. Sjekk at denne funksjonen er aktivert i XBOX og i routeren. Hva har du av modem eller routermodem foran DIR-635 og hvilken nettleverandør har du? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 har fått til portene etter litt youtube-videoer. hjalp ikke. nettleveransen står nextgentel for her i huset. står en stor boks av ett eller annet slag levert av thoshiba, som alle i bygget har koblet kabel eller wlan til. han jeg kjøpte kåken av fjernet muligheten for kabel, da han pusset opp gangen. sucker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå