Gå til innhold

Jeg har sixpack

€uropa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer!

Kommer du til å fortsette med det rette kostholdet og all løpingen fremover?

Ja. Jeg kan fortsatt bli mer markert, men bortsett fra det, så er det mange andre fordeler. Jeg er en helt annen person nå enn jeg var for et halvt år siden. Da var jeg en slapp jævel. Livet mitt og tenkemåten min er svært forandret til det positive etter at jeg begynte å trene.

Har du trent styrke?

Ja. Jeg trener hele kroppen.

Gratulerer!

Men vær forsiktig med spredning av missinformasjon når det gjelder hvordan man får seg sixpack. Det dreier seg _bare_ om lav fettprosent og litt størrelse på magemusklene.

Det betyr at du kan løpe alt du orker, uten å få sixpack om man spiser tilsvarende mye. Ei hjelper det å bare trene mage. Man ser ikke for seg at en superfeit fyr trener masse mage og får sixpack mens resten av kroppen er like stor? ;)

Jeg ville også vært forsiktig med å briefe for mye med det. Det er bra du er glad for det, men å sende rundt bilder blir litt drøyt spør du meg. Skinnypack er også ikke veldig pent.

Ja, det er riktig. Jeg er klar over at det går på fettprosenten. Og det jeg sa med at jeg hadde spredt bilder, det var en spøk. Jeg sendte ett bilde til ei jente.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...