untouch4ble Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Holder meg til one pack jeg, enklere å forholde seg til 1, enklere å trene 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Gratulerer! Kommer du til å fortsette med det rette kostholdet og all løpingen fremover? Ja. Jeg kan fortsatt bli mer markert, men bortsett fra det, så er det mange andre fordeler. Jeg er en helt annen person nå enn jeg var for et halvt år siden. Da var jeg en slapp jævel. Livet mitt og tenkemåten min er svært forandret til det positive etter at jeg begynte å trene. Har du trent styrke? Ja. Jeg trener hele kroppen. Gratulerer! Men vær forsiktig med spredning av missinformasjon når det gjelder hvordan man får seg sixpack. Det dreier seg _bare_ om lav fettprosent og litt størrelse på magemusklene. Det betyr at du kan løpe alt du orker, uten å få sixpack om man spiser tilsvarende mye. Ei hjelper det å bare trene mage. Man ser ikke for seg at en superfeit fyr trener masse mage og får sixpack mens resten av kroppen er like stor? Jeg ville også vært forsiktig med å briefe for mye med det. Det er bra du er glad for det, men å sende rundt bilder blir litt drøyt spør du meg. Skinnypack er også ikke veldig pent. Ja, det er riktig. Jeg er klar over at det går på fettprosenten. Og det jeg sa med at jeg hadde spredt bilder, det var en spøk. Jeg sendte ett bilde til ei jente. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Hva behager? 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Den var rettet mot en som skrev noe om 6pack fra butikken eller noe sånt fjas... Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ja, hvor blir bilde av?? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har en flott, litt uskarp four-pack når jeg strammer, jeg Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har mye å tenke på for tida og det blir ekstra strev hvis jeg skal finne kameraet mitt, ta bilde og legge det inn på pc-en. Dere får bare ta meg på ordet. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Å ta et bilde, legge det rett inn på pcen, og poste det. Tar ikke mer enn 10 min. prove it! 1 Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Gratulere hadde formene selv, og lite fettprosent.. men så greide jeg **** meg og skeine helt ut med kostholdet -.- Angående øvelser, så er det mange som kun tenker på f.eks sit-ups.. det er lurere og variere når man trener mage, de fleste glemmer og trene støttemuskulaturen.. Forskjellige øvelser Ganske bra side Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Tok meg 2 uker å få den fram : ) Er ikke den største eller kraftigste karn heller da, men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå