Gå til innhold

Jeg har sixpack

€uropa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trente mage minst én gang i uka (i tillegg til resten av kroppen de andre dagene) og løp masse fire dager i uka. Hemmeligheten er å løpe som om man har Satan selv i hælene. Og ikke stoppe for noe. Bare løp til føttene dine blør. Så løper du litt til. Da vil du snart se at valkene forsvinner og formene dine blir tydeligere.

Jeg var også litt bevisst på kostholdet. Jeg spiser ikke mer enn jeg måtte for å bli mett. Jeg spiser mye frukt, havregryn og egg. Det hender jeg spiser kebab, godteri og andre usunne ting, men jeg prøver å begrense det til lørdagene.

Jeg vet ikke om denne treningen har noe spesielt navn. Dette er noe jeg har funnet på selv.

Et nytt gledesutbrudd: Ifølge pålitelige kilder har jeg snart den fineste kroppen i klassen. Bildespredningen min hjalp på. Jeg ble overfalt av tre jenter som holdt meg nede og dro opp skjorta mi i dag.

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg trente mage minst én gang i uka (i tillegg til resten av kroppen de andre dagene) og løp masse fire dager i uka. Hemmeligheten er å løpe som om man har Satan selv i hælene. Og ikke stoppe for noe. Bare løp til føttene dine blør. Så løper du litt til. Da vil du snart se at valkene forsvinner og formene dine blir tydeligere.

som jeg skulle sagt det selv.

Lenke til kommentar

Jeg kan etter tre måneder med beinhard trening erklære magen min for muskuløs. Jeg tok en titt i speilet i dag, og det viser seg at magemusklene er tydelige i baderomsbelysningen hvis jeg strammer.

For et år siden trodde jeg at det var umulig for meg å få tydelige magemuskler. Nå er jeg storfornøyd med prestasjonen min. Nok en gang har jeg bevist at jeg kan oppnå hva som helst hvis jeg jobber for det.

Hadde det på samme måte, men jammen fikk ikke jeg sixpack jeg og, uten å trene nevnverdig. :)

Lenke til kommentar

Gratulerer!

Men vær forsiktig med spredning av missinformasjon når det gjelder hvordan man får seg sixpack. Det dreier seg _bare_ om lav fettprosent og litt størrelse på magemusklene.

Det betyr at du kan løpe alt du orker, uten å få sixpack om man spiser tilsvarende mye. Ei hjelper det å bare trene mage. Man ser ikke for seg at en superfeit fyr trener masse mage og får sixpack mens resten av kroppen er like stor? ;)

Jeg ville også vært forsiktig med å briefe for mye med det. Det er bra du er glad for det, men å sende rundt bilder blir litt drøyt spør du meg. Skinnypack er også ikke veldig pent.

Lenke til kommentar

Ikke i mageregion, har derimot trent endel bryst. Om det var meg du siktet til.

Var TS jeg tenkte på , men det gjelder for alle...

MAN KAN IKKE FÅ EN ORDENTLIG SIXPACK UTEN Å TRENE STYRKE... *rope høyt*

Man trenger ikke å trene styrke for sixp-pack... Det er ikke sååå tungt å bære sixpacken fra butikken og hjem? Da er det lurere å trene kondisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...