Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Potensiell kjæreste ikke fornøyd med størrelsen - droppe henne?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett så er problemet her at du i det heletatt har spurt henne, og dersom størrelsen hadde hatt så mye å si for henne hadde hun ikke brukt mere tid på deg.

 

Slutt å tenke på dette for det er egentlig ikke problem. Pul og vær glad hver en dag som går.

 

Det finnes 3 milliarder damer der ute men du har kun din egen kuk, den blir hverken større eller mindre, så bare lev med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I fare for å gjenta meg selv her:

Knipeøvelser, knipeøvelser, knipeøvelser. Spesielt om det bare er omkretsen som er problemet. HUN kan gjøre noe med problemet, og det er hennes problem. La henne ta litt ansvar for egen nytelse, og bare send henne en link til en side der det står godt forklart om knipeøvelser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at du bryr deg...det betyr jo så lite...sikkert for henne og og det var derfor hun tulla med det og trodde det var greit for deg og.

 

Hadde det ikke vært verre om du visste hun ikke var fornøyd med fjeset ditt? Intelligensen din? Dine sosiale evner? Humoren din? Jobben din? Kroppen din? Øynene dine?

 

Ikke ta deg nær av om hun spøker med penisen din. Punktene over er sååååååå mye viktigere.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at du bryr deg...det betyr jo så lite...sikkert for henne og og det var derfor hun tulla med det og trodde det var greit for deg og.

 

Hadde det ikke vært verre om du visste hun ikke var fornøyd med fjeset ditt? Intelligensen din? Dine sosiale evner? Humoren din? Jobben din? Kroppen din? Øynene dine?

 

Ikke ta deg nær av om hun spøker med penisen din. Punktene over er sååååååå mye viktigere.

 

Typisk jentesvar. De kommer aldri til å forstå hvordan dette er for menn. Har stor forståelse for TS.

 

Du har små øyne? Tror vel heller de fleste hadde foretrukket den. Faktisk alle de andre tingene som ble lista opp også.

 

TS: Jeg tror også du skal ta inn over deg dette innlegget (quoten fra "jente"), på den måten at hu faktisk ikke forstår hva som er så big deal med det. Sannsynligvis trodde ikke jenta som sa dette til deg at det var så big deal heller. Fortsetter hu å være med deg, så prøv og legg det bak deg. Hvis hun ikke vil være med deg lenger, så fuck den jævla fitta (ikke bokstavelig talt, selvfølgelig).

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Takk for svarene. Er desverre slik at når man går for langt med å tulle med hverandre så kan ting man ikke vil vite bli sagt. Hadde ingen forestilling hvor dypt det krenker å høre noe sånt. Håper jeg føler meg bedre i morgen.

 

Er mulig hun ikke legger så mye i det, da hun har en lei tendens til å være veldig overfladisk som en beskyttelses mekanisme. Hun vet selv hvor overfladisk hun er, og ønsker selfølgelig ikke å være det, men hun skjønner ikke hvor det kommer fra. Samme med sex. Skal ingenting til for at hun mister tenningen totalt. Ta et litt feil sted, se henne i øynene feil, ha et langt hår en feil plass, en skev tann (denne fikk jeg også vite om i dag... har aldri tenkt noe over den inntil hun påpekte det). Hun sier at hun trenger en mann som holder ut med henne til hun blir bedre på det, og ikke løper slik som jeg mest føler for nå...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Herre min hatt. Hvor dype følelser har du for ho? Jeg spår deg masse problemer og såret følelser i framtiden med henne. Hvis jeg var deg ville jeg revurdert om det var verdt det.

Lenke til kommentar

Seriøst så frekt. Tenk om du hadde sagt til henne at hun ikke var trang nok eller noe, det hadde liksom vært helt skandaløst.

 

Dropp henne. Hadde hun vært verd det hadde hun holdt kjeft og den rette jenta tenker ikke slik uansett.

Speaking as a girl, størrelsen har virkelig liten til ingen betydning (så lenge det ikke er helt sykt unormalt vi prater om.) - om det dreier seg om mer enn et random knull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

10 steg til hvordan en mann tar igjen på en kvinne som mener han har for liten pikk.

 

1. Si at alt går bra.

2. Flørt og indiker at du vil ha mer sex (det vil hun og, det vil alle jenter)

3. Før samleiet, gjør klar en liten flaske glidemiddel.

4. Når dere har kommet til sex-stadiet, begynn med misjonær.

5. Foreslå så å ta henne bakfra med argumentet at du blir mye stivere og at du elsker den sinnsykt deilige utsikten.

6. Egoet hennes øker og hun blir med på det.

7. Du begynner å knulle henne, men stopper.

8. Du SIER at du bare skal forandre litt på hvordan beinet ditt står, men EGENTLIG smører du nå på det allerede nevnte glidemiddelet. PS! Ta på nok, sånn at ikke du også får vondt.

9. Kjør den inn i rassen hennes.

10. Si at du trodde det gikk fint, du har jo ikke så stor pikk.

 

 

 

 

Hahahahaha!! Denne støttes!:thumbup:

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ehehehe. Jeg har aldri forstått hvorfor gutter stresser sånn med denne størrelsen. Og jeg er gutt selv. :ermm:

 

Jeg har aldri målt selv, ingen planer om det heller. Men jeg vet at den funker. Hvorfor har da størrelsen noe å si? Jeg hadde ikke følt meg noe bedre i senga om jeg visste at jeg hadde 20cm kuk. Ei heller følt meg dårligere i senga om jeg visste at den var 14cm..

 

Snakk med dama di om det. Om hun synes du er god i senga. Hva er da problemet? Trodde vi var kommet lengre enn å måle manndom i penis-størrelse. .___.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Du er for ung til å være i forhold med ei dame som ikke er fornøyd med deg. Du bør treffe noen som vil ha DEG, og ja, dem finnes faktisk :) Dersom hun nevner disse tingene her så er det helt klart ikke de eneste tingene hun ikke liker. Og da ville jeg spurt meg hvor mye hun egentlig er forelska i deg, og noengang har vært. Jeg ville sagt at hun ikke får meg til å føle meg elsket, enkelt og greit. Og det er rimelig essensielt i et forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er for ung til å være i forhold med ei dame som ikke er fornøyd med deg. Du bør treffe noen som vil ha DEG, og ja, dem finnes faktisk :) Dersom hun nevner disse tingene her så er det helt klart ikke de eneste tingene hun ikke liker. Og da ville jeg spurt meg hvor mye hun egentlig er forelska i deg, og noengang har vært. Jeg ville sagt at hun ikke får meg til å føle meg elsket, enkelt og greit. Og det er rimelig essensielt i et forhold.

Det kjæresten/flørten til TS ikke er fornøyd med er størrelsen på pikken hans, ikke ham. Jeg tror det skal godt gjøres å møte noen uten feil. Alle har feil, spørsmålet er egentlig om det er feil partnerene våre kan leve med.

 

Ta min samboer. Jeg er 110% fornøyd med ham, men gudene skal vite at han godt kunne vært ryddigere. Skal han slå opp med meg da, fordi jeg mener at den rotete delen av seg selv er en del han gjerne kunne droppet for min del? Jeg har nemlig sett den rotete siden hans siden før vi ble ett par, jeg var ikke noe mindre forelsket av den grunn.

 

Den siste delen, med at å føle seg elsket i ett forhold er viktig, den skal jeg absolutt gå med på, men å se og kommentere feil er ikke det samme som at det må gå ut over følelsen av å bli elsket. I tilfellet der hyun ikke syns pikken hans er stor nok er det kun hun som kan gjøre noe (knipeøvelser, knipeøvelser, knipeøvelser). Jeg vet ikke med TS, men jeg hadde følt meg rimelig elsket om kjæresten min satte skikkelig innsats inn i å fikse noe slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er for ung til å være i forhold med ei dame som ikke er fornøyd med deg. Du bør treffe noen som vil ha DEG, og ja, dem finnes faktisk :) Dersom hun nevner disse tingene her så er det helt klart ikke de eneste tingene hun ikke liker. Og da ville jeg spurt meg hvor mye hun egentlig er forelska i deg, og noengang har vært. Jeg ville sagt at hun ikke får meg til å føle meg elsket, enkelt og greit. Og det er rimelig essensielt i et forhold.

Det kjæresten/flørten til TS ikke er fornøyd med er størrelsen på pikken hans, ikke ham. Jeg tror det skal godt gjøres å møte noen uten feil. Alle har feil, spørsmålet er egentlig om det er feil partnerene våre kan leve med.

 

Ta min samboer. Jeg er 110% fornøyd med ham, men gudene skal vite at han godt kunne vært ryddigere. Skal han slå opp med meg da, fordi jeg mener at den rotete delen av seg selv er en del han gjerne kunne droppet for min del? Jeg har nemlig sett den rotete siden hans siden før vi ble ett par, jeg var ikke noe mindre forelsket av den grunn.

 

Den siste delen, med at å føle seg elsket i ett forhold er viktig, den skal jeg absolutt gå med på, men å se og kommentere feil er ikke det samme som at det må gå ut over følelsen av å bli elsket. I tilfellet der hyun ikke syns pikken hans er stor nok er det kun hun som kan gjøre noe (knipeøvelser, knipeøvelser, knipeøvelser). Jeg vet ikke med TS, men jeg hadde følt meg rimelig elsket om kjæresten min satte skikkelig innsats inn i å fikse noe slikt.

 

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Ville bare si at ca 95% av mennene på jorden har ca samme størrelse som deg, du har ingenting å skamme deg over. Du er faktisk litt over gjennomsnittet.

 

Ikke rart at egoet tok et slag der, dette er ikke noe man vil høre, spesielt fra noen man er glad i, noe hun burde vite om hun har en halv hjerne i toppetasjen.

 

Som det har blitt nevnt tidligere i tråden. Dette er hennes problem. For det første så kan ikke du øke størrelsen på penisen din, for det andre så er penisen din mer enn stor nok, en vanlig jente kan lett gripe seg fast i en finger. Sist men ikke minst så kan hun trene opp musklene sine i skjeden sin. 11 cm i omkrets er mye mer enn nok.

 

Enten er hun helt blåst i hodet eller så var det meningen å såre deg. 100% av kvinnfolk over 14 år vet at man ikke kaller kjærestens penis for liten.

Lenke til kommentar

Synes det er så rart dere tar dere SÅ nær av det når det er

 

1. ikke viktig for oss jenter (og det er jo vi pikken skal brukes på)

2. sagt som spøk (han sa jo hun spøkte med det)

 

 

Om man har noe i toppetasjen som mann så lar man det passere ved et trekk på skuldrene. :dontgetit:

 

 

Men ja, alle jenter over 14 burde vite at menn har et hypersensitivt syn på penisen som slår alt annet. Husker jeg lærte om blomsten og bien av min mor da jeg var et sted under 10 år i to setninger. Husker fortsatt at den andre var: "og hva du ENN GJØR, ikke si noe negativt om tissemannen deres." Megalol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er så rart dere tar dere SÅ nær av det når det er

 

1. ikke viktig for oss jenter (og det er jo vi pikken skal brukes på)

2. sagt som spøk (han sa jo hun spøkte med det)

 

 

Om man har noe i toppetasjen som mann så lar man det passere ved et trekk på skuldrene. :dontgetit:

 

 

Men ja, alle jenter over 14 burde vite at menn har et hypersensitivt syn på penisen som slår alt annet. Husker jeg lærte om blomsten og bien av min mor da jeg var et sted under 10 år i to setninger. Husker fortsatt at den andre var: "og hva du ENN GJØR, ikke si noe negativt om tissemannen deres." Megalol.

 

Mammaen din er klok ^^ Slår du så hardt i en manns ego, så ikke forvent at han noen sinne ser på deg på den samme måte igjen.

 

Er kanskje "tabu" å innrømme, men jeg hadde aldri fortsatt å vært med en jente etter en slik kommentar, selv om penisen min er noen cm over snittet. Ikke spør hvorfor, bare godta det :p

 

Kan ikke uttale meg av erfaring, men jeg vil tro å høre at som mann, at man har for liten penis, er ca 9000 ganger værre enn for en jente å høre at hun er for feit og har for små pupper til å være noens kjærest. (og husk at fett og pupper er noe man kan gjøre med! Vi menn sitter fast med penisen våres slik som den er for alltid).

 

Kanskje noe overdrevet, men du skjønner poenget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere vet den virker, og at den er større en snittet. Men blir allikevel sur og grinete om noen kaller den liten? :dontgetit:

 

Hadde det vært meg, hadde jeg bare sagt. "Men den er fortsatt fint brukbar." og gitt personen ett rimelig godt knull. For er det noe jeg vet om min egen kuk, så er det at den er god å knulle med. :wee:

 

Shut up. Slutt å klage over damene deres. Ta det med et smil. Livet blir så mye lettere å leve da. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...