*F* Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 hei! sitter her på et hotellrom i amsterdam, og blir her til mandag, utenom lørdag som jeg skal på qlimax i arnhem. så lurte på om dere vet om noen fete utesteder? da sikter jeg ikke til barer der man bare sitter å drikker og det er det. vil ha en danseplasser med elektronisk musikk. gjerne noe man ikke hører "over alt" ellers, intressert i de fleste sjangere, men kanskje spessielt f.eks hardcore, gabber, dnb, dubstep elns. vet jo at et veldig stort antall hardcore og gabber artister kommer herfra, så det er kanskje mulig å høre det også en plass? Lenke til kommentar
Kalashnikov Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 http://www.amsterdamhotspots.nl/club.html PÅ torsdager er det electro på AIR Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Sjekk ut Escape og Sugarfactory. Mine to favoritter av de større klubbene. Du blir ikke skuffet om du er av typen som stikker på qlimax Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 sitter her å vurderer hvor atm. blir vel air eller escape. alle er "lett å komme inn" på? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 var på escape i går 0200 og utover ca var fet sted, men litt lite folk på gulvet, ellers bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå