datageni Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det gjelder min gamle konto deltaaaa her på forumet. Denne er tilknyttet en epost adresse eg ikke lengre har tilknyttning til. Hva gjør jeg for å få tilgang til denne kontoen igjen? Gjerne få en administrator til å endre epost adressen min til en eg har tilgang til for å få passord... Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Det gjelder min gamle konto deltaaaa her på forumet. Denne er tilknyttet en epost adresse eg ikke lengre har tilknyttning til. Hva gjør jeg for å få tilgang til denne kontoen igjen? Gjerne få en administrator til å endre epost adressen min til en eg har tilgang til for å få passord... Du som er datageniet Men å kontakte en admin høres ut som en god ide Endret 24. november 2010 av handerrre Lenke til kommentar
datageni Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Er det noen admins på dette forumet ? Hvem er de? Hvor finner eg de? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er det noen admins på dette forumet ? Hvem er de? Hvor finner eg de? Ingen anelse Prøv å kontakt en moderator elns da vel Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 De fleste moderatorene og admin`s tråler rundt på forumet, plutselig er det en som ser denne posten Er bare å vente litt, antagelig er en god del på jobb for tiden. Alternativt kan du rapportere tråden, så vil den komme opp i rapport-panelet og en admin vil se på den Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?act=idx nederst der er de i rødt moderatorer! Lenke til kommentar
datageni Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 admins; kan dere hjelpe ? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 De kommer nok snart du, de har masse å gjøre Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Send meg en PM om saken du, så skal vi se hva vi kan ordne... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg