Gå til innhold

koster bruken av wi-fi på mobilen noe?


Anbefalte innlegg

Sikkert et utrolig dumt spørsmål..men jeg lurer bare på...jeg har kjøpt en Sony Ericsson Xperia X10 mini pro.

Den ar wi-fi og jeg har min wi-fi på når jeg surfer på nettet med den.

Jeg lurer på..koster det penger sånn på samme måte som når du bruker 3G? vil jeg få noe regning fra min mobil leverandør fordi jeg laster ned nettsider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvordan vet man at man faktisk bruker Wifi når man laster ned data, og ikke 3G/Wap?

Jeg spørr fordi hver gang jeg nesten skal gjøre noe som trengs tilgang til nett, så står det alltid "egne takster løper i tilegg" osv ...foreksempel "spotify".

Men vis jeg slår av min mobile nettverk, kan jeg fremdeles motta meldinger og mms?..i og med at det også går gjennom det mobile nettverket.

Endret av janern21
Lenke til kommentar

dette er en generel advarsel, samme som står om du går inn på f.eks. NRK nett-tv så opplyser NRK om det samme.

 

det vil ikke koste deg en krone.

om du er meget usikker på når du bruker hva kan du skru av dataroaming(tror det er det det heter) på telefonen så slipper du å tenke noe mere på det.

 

takk for hjelpen.

Fikk sist mnd en regning på 4000 på grunn av at jeg trodde jeg var på wifi hele tiden..men tydligvis ikke:( defor fikk jeg litt noia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...