Gå til innhold

Windows 2000 NO til XP Pro EN - får ikke slettet WIN 2000!

Anbefalte innlegg

Har Windows 2000, Norsk versjon. Har installert XP Pro, Engelsk versjon. Ved oppstart får jeg opp om jeg vil kjøre enten Win-2000 eller XP!?

Ønsker å slette hele WIN-2000. Har forsøkt format osv osv. men WIN-2000 ligger der fortsatt. Fikk en advarsel ved installasjon av XP at det var forskjellige språk på WIN-2000 og XP.

Hvordan får jeg bare kjørt XP?

har forsøkt å formatere C: men fikk melding om at det ikke var mulig.

Årsaken må være at det er forskjellige språk. På en annen pc jeg installerte på hadde jeg samme problemet, men jeg fikk løst det ved å installere XP norsk versjon, istedenfor den engelske jeg nå forsøker.

Er det noen endringer i sysedit e.l. jeg kan endre slik at jeg får formatert?

Har to partisjoner:

c:windows

c:winnt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan selvfølgelig ikke Formatere C, der ligger jo XP. Det jeg ville gjort var å sette i XP cd ene og så innstalere det på nytt. Så under innstlasjonen så kan du formatere disken, gjør det. Så innstlaerer du XP.

Om du ikke vil det så kan du prøve å slette den mappen du har Win2k i, så går du her;

Høyrekllikk på min datamaskin-egenskaper-advanced-startup and recovery. Så passer du på at XP er markert der før du klikker av "Display a list of OS for x seconds".

Lenke til kommentar
Du kan selvfølgelig ikke Formatere C, der ligger jo XP. Det jeg ville gjort var å sette i XP cd ene og så innstalere det på nytt. Så under innstlasjonen så kan du formatere disken, gjør det. Så innstlaerer du XP.

Om du ikke vil det så kan du prøve å slette den mappen du har Win2k i, så går du her;

Høyrekllikk på min datamaskin-egenskaper-advanced-startup and recovery. Så passer du på at XP er markert der før du klikker av "Display a list of OS for x seconds".

TAKK-TAKK-TAKK!

Dette løste problemet. Suveren gruppe. Ble medlem i dag. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...