-KooPa Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har i dag en HTC Desire som jeg er veldig fornøyd med, med unntak av batteritiden. Jeg er på jakt etter en telefon jeg skal putte tvillingsim i, slik at jeg kan dra bort noen dager uten å tenke på lader til telefonen og en telefon jeg kan ha med f.eks. på sydenturer uten å være så redd for at den blir stjålet. Jeg har følgende "krav"; * Batterilevetid minst 3 døgn * Gjerne Android OS * Gjerne liten telefon (dog ikke så liten skjerm som x10 mini) * Gjerne kameralys (lommelykt) * E-post via IMAP/Exchange (er vel standard i dag) * Må gjerne støtte Opera Mobile / Opera Mini * Veldig praktisk med micro-usb lader Jeg har følgende telefoner i tankene; * Nokia 5800 (hadde en slik som jeg var veldig fornøyd med, men er kanskje akkurat for stor. Denne hadde ekstremt god batterikapasitet) * Nokia 5230 (en "klone" av 5800, og igjen kanskje litt for stor) * Sony Ericsson X8 * Samsung Galaxy 5 Er sikkert noen telefoner som passer "kravene" mine jeg ikke har tenkt på. Når det gjelder pris, er det billigst mulig som gjelder. Jeg kan også vurdere å kjøpe brukt telefon. Stor takk til dere som kommer med innspill. Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Denne passer kanskje? Er billig og fått superbra omtale. Mangler blitz/lommelykt da.... Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Takk. Jeg vurderte den som litt for stor, men ser ut til at jeg går for den alikevel. Blir vel å kjøpe en etter jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå