Bone Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Siden jeg har et LogitechRatt (Momo Racing), så hadde jeg planer om å kjøpe et nytt bilspill til pc'n, i tillegg til Need For Speed - Hot Pursuit II.. Så, hvem av de to nevte vil dere anbefale!? (..eller har dere noen andre som dere heller favoriserer..) Husker at jeg personlig likte ScreamerRally en gang i tiden.. (dog, ikke 'vanlig' Screamer så mye som ScreamerRally... jaja) takk for Svar! Bone Lenke til kommentar
Exolar Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 spørs hva du liker selv da.. har selv toca race driver,tror det er det beste bilspillet jeg har prøvet på pc til nå.. fin grafikk,bra handlig på bilene og mange mesterskap. og det er bra da holder spillet en stund. har bare prøvd colin rally 3 på demo..ble ikke helt overbevist over spillet. bedre grafikk..men det er klart,slikt hadde vi regna med i allefall. men synes det var lite nytt,i forhold til colin rally 2. så gå for toca race driver,hvis du ikke er rallyfan da. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Hei! Takk for svar.. Hva liker jeg selv?! Vel, som sagt.. jeg husker jeg likte ScreamerRally, og jeg liker/likte Need For Speed I, og nå Need For Speed Hot Pursuit II.. Så jævla mange flere bilspill har jeg egentlig ikke prøvd, siden jeg ikke er den størte bilspill-fan'en! ,men.. jeg synes ting ble så himla artig når jeg fikk et ratt i julegave! ) Så det ga litt mersmak.. At Colin McRae Rally 3 ikke har "oppdatert" seg fra 2'ern, gjør meg egentlig ingen ting, siden jeg ikke har prøvd 2'ern i hele tatt! .. Jeg liker bedre "skog og mark" kjøring, enn Racerbaner.. Er det dét Toca er!? (jeg vet faktisk ikke hva noen av delene er.. har bare hørt at titlene er nye og mange liker en av dem, eller begge, og at de begge er ventet på en stund.. så vidt jeg har forstått) Takk igjen for svar! Lenke til kommentar
Exolar Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 da tror jeg colin rally3 er et bedre spill for deg toca race driver er bare asfaltbaner slik som silverstone og monza fra formel 1. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Personlig ville jeg ikke anbefalt noen av de to på grunn av den dårlige styrefølelsen. Gå inn på http://www.liveforspeed.net Både asfalt og rally i samme spill. Gratis demo av spillet med 3 biler og 4 baner. Spillet koster bare rundt 100 kroner når det kommer om ett par uker. mvh Jan-Inge Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Har samme rattet og har prøvd begge spilla. For å være ærlig syntes eg TOCA var kjedelig, ikke min type spill, men det virker ganske bra om man like slike spill. TOCA er liksom formel 1 med superharde gatebiler. Sjekk omtalene av begge spillene, gamer.no har en av begge. Selv vil jeg anbefale deg å kjøpe Colin McRae3. Lenke til kommentar
Kris27 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hvis du liker en utfordring anbefaler jeg Grand Prix Legends, den ultimate racing sim'n. Nascar Racing 2003 Season er også veldig bra. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvorfor ikke sjekke her på Gamer.no? Burde gi deg gode inntrykk av hvordan spillene er. Selv foretrekker jeg nok TOCA (elsker asfaltracing), men Colin McRae Rally 3 er også et godt spill, absolutt. TOCA Race Criver: http://www.gamer.no/omtaler/toca_race_driver/ Colin McRae Rally 3: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=433 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Tusen takk for Alle svar! Jeg har desverre vært litt borte, og ikke fått tid til å "svare tilbake" .. Men, takker dere alle for gode, seriøse og hjelpfulle svar! Tror det ble Colin McRae Rally 3 som stakk av med min seier.. med venndlig hilsen Bone Lenke til kommentar
HWE Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 At Colin McRae Rally 3 ikke har "oppdatert" segfra 2'ern, gjør meg egentlig ingen ting, siden jeg ikke har prøvd 2'ern i hele tatt! .. Jeg liker bedre "skog og mark" kjøring, enn Racerbaner.. Hvorfor ikke begynne med første eller andre Colin Mc Rae Rally da ? Får sikkert tak i billig også, og er bra spill begge to. Ellers Rallisport Challenge og Rally Trophy. ( http://www.microsoft.com/games/rallisportchallenge/ og http://rally.jowood.com/ ) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 [til HWE] ..vil heller ha nummer 3, fordi jeg er i den tro at den sikkert har bedre grafikk og er på mange måter en "forbedring" fra de to forrige versjonene.. (!?) mvh Bone Lenke til kommentar
HWE Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 [til HWE] ..vil heller ha nummer 3, fordi jeg er i den tro at den sikkert har bedre grafikk og er på mange måter en "forbedring" fra de to forrige versjonene.. (!?) mvh Bone CMR3 skuffet meg stort faktisk, bedre grafikk er ikke alt. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hva med å vente litt til midnight club 2 kommer? tror det kommer til å bli kjempebra, xbox versonen fikk jo ganske bra omtale på gamer.no Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Anbefaler TOCA! Har spilt dette spillet mye i det siste og det blir bare bedre og bedre. Bra internet spill er det også. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Takker (fortsatt) for alle svar.. ..jeg er litt syk (stakkars meg) om dagen, og det er ikke hele tiden jeg får svart.. men... Kan vi ha en liten avstemning, kanskje?! Toca, eller Colin McRae.. !? Hva synes DU? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå