Gå til innhold

Philips PFL9705H: noen som har erfaringer med den?

Anbefalte innlegg

Eg vurderer sterkt denne tven no, noen som har erfaringer med den. Eg har egentligt mest lyst på 40", men ser at det bare er 1000kr forsjel på elkjop.no der koster 40" 19995 kr, noen som veit om billigere plasser eller anbefaler meg ein heilt annen tv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min bror har 2009 versjonen av den tven. utrolig bra tv for pengene! Sort er virkelig sort på den tven takket være LED PRO teknologien:) mye bedre en side led:) han ga 25k for 46" men den sank fort til 20k for 46".

Bildet er skarpt, gode farger men er et minus. la og si hele skjermen er svart med en hvit runding i midten. da ser man når det er helt møkrt litt lys rundt sirkelen da det er LED lysene bak som er på på den delen av skjermen. men det har vel blitt litt bedre på denne moddelen:)

200 hz og slikt er det bare å skru av med en gang:) lager forstyrrelser i bildet:) vil si det er en av de bedre tvkjøpene du kan gjøre i dag

Lenke til kommentar

VIKTIg. denne tven er på halv pris på siba nå!!! 9990!!!! fredag til lørdag!

Det stemmer ikke. Siba har ikke denne TV-en. Du tenker på Philips "Aurea" 40PFL9904H. Det er sikkert en god TV, men den har ikke LED Pro-teknologi, dvs direkte baklys med lokal dimming, slik PFL9705H har. Aurea har derimot det som må kunne kalles Ambilight på steroider. Skulle gjerne hatt en slik hvis den var på 50 tommer. 40 blir for puslete når sofaen er 5 meter unna.

Endret av oddsock
Lenke til kommentar

Du skal ha 46". Ingen fare, så lenge kildesignalet ditt er godt :). Skal du kjøpe "verdens beste tv" så kan du like gjerne trøkke til...

Og NEI; tven er IKKE på halvpris på siba. Det siba selger er en 9904 - en Aurea-modell som er nesten 2 år gammel. Halv pris er å ta i....

Denne tven er ikke i nærheten av funksjonaliteten til 9705.

EDIT: Ser dette er svart på allerede ja..

Lenke til kommentar

noen av derre som har 46 tommeren som kunne sagt kor brei den er, da meiner eg heilte tven og ikkje berre sjermen, for eg har ein reoll eg skal ha den inn i. Det er plass til 120 cm brei tv.

Og er litt i tvil om 46 tommer blir bra for meg, til film blir det nok topp, men eg liker også å spille på litt små sjermen, men det er kanske berre ein vane sak.

Lenke til kommentar

eg har veldi lyst på 46, men lurer på om den blir for stor :( vanskli valg, har tenkt på dette i 1 veke no, viss eg berre hadde bestilt for 1 veke si hadde eg hatt den no :S

Du har 30 dagers returrett på elkjøp. Dvs at om den er for stor etter 3 ukers bruk, så drar du og bytter :).

Lenke til kommentar

eg har veldi lyst på 46, men lurer på om den blir for stor :( vanskli valg, har tenkt på dette i 1 veke no, viss eg berre hadde bestilt for 1 veke si hadde eg hatt den no :S

Du har 30 dagers returrett på elkjøp. Dvs at om den er for stor etter 3 ukers bruk, så drar du og bytter :).

Det gjelder ved kjøp på nett og?

Lenke til kommentar

Det kommer an på risikoen hjemme hos deg, hvor tven skal stå osv. Den vil dekke gratis reparasjon (evt ny tv) om noen skulle knuse skjermen din, transportskade, søl på fjernkontroll, lynnedslag osv. Jeg har det på min egen, synes det er greit å ha. Er ingen egenandel, imotsetning til feks en vanlig utvidet innboforsikring.

Men det kommer som sagt an på risikoen hjemme hos deg :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...