rioi Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Søstra mi skal ha seg ny laptop og har lyst på denne. Noen som har formening om den? får man noe bedre for ca samme prisen? Acer og HP er uaktuelt pga dårlige erfaringer. Hun driver meget lite med gaming, så det viktigste er vel egentlig kvalitetsfølelse. Endret 25. november 2010 av rioi Lenke til kommentar
thomit Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Prøv å finn en annen link, der man ikke behøver å logge seg inn - så får du kanskje flere/bedre svar. Jeg gidder i hvert fall ikke å skaffe meg en fjesbok-konto bare for å kunne svare deg Endret 25. november 2010 av thomit Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Linken fungerer forøvrig ikke selv om man har facebook konto. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Beklager så meget. Det var HELT feil link Her er den rette: ny link Lenke til kommentar
thomit Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg vet ingenting om kvaliteten eller kvalitets"følelsen" på Samsung laptoper, men sett ut fra hardware'n på den, så får man jo tilsvarende for en rimeligere penge ... Ellers vil jeg bare henvise til denne artikkelen hos AnandTech.com, kjøpsguide som fokuserer på bærbare i "allround"-klassen. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 hva meddenne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Vaio er kjent for å ha ett bra design. Jeg personlig syns ikke vaio'en hadde noe særlig pent design som skiller seg ut. Og det er jo tross alt det du betaler det lille ekstra for. HP Envy har bedre og mer stilrent design. Jeg har sett begge laptopene. Samsung pc'er tror jeg har lik kvalitet som de fleste andre. Tv2 hjelper deg testet bærbare pcer for noen mnd siden. Der kom en samsung best ut. R590 tror jeg den het. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå