DanieI Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Hei, jeg lurte på om noen hadde noen bra nettsider der de selger New era capser med sånne baseball logoer og slikt på? Jeg vil ikke ha noen userriøse innlegg takk. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 (endret) junkyard.no blant annet Endret 25. november 2010 av krangel.no Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 25. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 tenkte ikke på junkyard, tusen takk Lenke til kommentar
krangel Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 ok, men de har New Era capser der, så jeg skjønner ikke hvorfor den siden ikke er aktuell. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Hvis du ikke vil betale ekstra for å støtte baseball-lagene i Amerika og bare vil ha en caps, funker dealextreme sine til 8 dollar og gratis frakt. Du finner de her. Lenke til kommentar
siggii Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 ok, men de har New Era capser der, så jeg skjønner ikke hvorfor den siden ikke er aktuell. Jeg tolket svaret som litt mer "åja, Junkyard har New Era-capser ja, det vet jeg jo egentlig, hadde bare glemt det".. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Ebay! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 28. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 ok, men de har New Era capser der, så jeg skjønner ikke hvorfor den siden ikke er aktuell. Jeg tolket svaret som litt mer "åja, Junkyard har New Era-capser ja, det vet jeg jo egentlig, hadde bare glemt det".. Var akkurat det jeg mente Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 28. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Hvis du ikke vil betale ekstra for å støtte baseball-lagene i Amerika og bare vil ha en caps, funker dealextreme sine til 8 dollar og gratis frakt. Du finner de her. Den gratise frakta gjelder den for Norge også eller? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Den gratise frakta gjelder den for Norge også eller? Ja. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 28. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Høres flott ut Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Det er flott! Kjøpte inn 3 stykker selv, ikke for eget bruk - men for å selge til kompiser. Fikk 350,- per caps, og de var fullt klar over hva dens egentlige verdi var - De er bare late. Uten å studere de nærme så er det bare én ting som ikke er lik de originale, og det er at de ikke har et hodebånd inne i capsen for komfort. Dog så kan det hende at du får et dårlig eksemplar da alt som kommer fra dealextreme ikke er lik kvalitet på, råder deg til å kjøpe et par når du først kjøper der i fra. Dealextreme har også et klistermerke som de slenger på pakken din slik at du kan handle for over 200 kr uten å måtte betalle for moms og toll. Det finner du her. Endret 28. november 2010 av Raknes Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 29. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Så det er bare å legge det i handlekurven når jeg bestiller så blir det ikke noe toll,mva eller noe lignende? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Så lenge du holder deg under grensen på 200 kroner, så skal det ikke være noe problem. Hodeplagg er fritatt for toll og det skal vanligvis ikke være noe problem å innføre piratkopier til privat bruk. Hvis du derimot kjøper for å selge videre, så kan du få store problemer med lovens lange arm. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 29. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Bestilte for 296kr :/ Men var det ikke slik at vis jeg la denne i handlekurven så kom de ikke til å gi meg noen ekstra utgifter i tollen? Edit: Raknes:Hvilke capser bestilte du? Endret 29. november 2010 av turbolax Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Bestilte to med NY-logo og én med LA-logo, i tre forskjellige farger. Hadde også en del ekstra når jeg først bestilte så pakkens verdi var vel på 700,- totalt. Jo, er bare å legge en slik en i handlekurven og de legger den over dealextremelogoen slik at det ser ut som en gave fra hong kong. Erfaringer med den stickeren de legger på og dealextreme generelt finner du i dealextremetråden her på forumet og så har du reviews av hvert enkelt produkt hvis det er lastet opp noen da ikke alt er like tipp topp. Endret 29. november 2010 av Raknes Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 29. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Hmmm, finner ikke en slik tråd kan du linke den til meg? Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Her er den; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=972044 Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) http://www.hatland.com/ Endret 29. november 2010 av dePierre Lenke til kommentar
striMMel Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 http://www.hatland.com/ Vil bare advare folk. Jeg og en kompis kjøpte ved 2 forskjellige annledninger ifra nevnte butikk og endte opp med mistenksomme uttak i andre land et par uker etter bestilling. Det kan ha vært noe helt annet, men dette var eneste fellesnevneren vi fant - så kjøp på eiga ansvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå