Kebab GUD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 CFD: det er greit nå .. dette er ikke en ST tråd .. du kan roe deg ned! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 De spurte om et spørsmål. Jeg må jo få lov og svare da. Mer Q. Han nederste prøvde og drepe segselv. Han øverste er Q som stadig dukker opp i Startrek. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 du har glemt han Q som kom da Q mistet kreftene .. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 I hvilken seriesesong skjedde dette? Tror du mener Q som hadde forkledd seg når han Q var slem og tok med Icheb på tur? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 TNG... Q ble fratatt kreftene .. og fannt på noe sprell så kom Q og someting something Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Husker ikke helt episoden du snakker om men her er det noe mer Q: Lenke til kommentar
l2c Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 http://home.no/stlover/Q%20courtroom.jpg Han var den beste ellerno... hehe Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 hvis du vet allt .. de har du ikke noe å gjøre resten av livet ..da er livet meningsløst .. Akkurat det jeg ville frem til :wink: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hvis du vet allt .. de har du ikke noe å gjøre resten av livet ..da er livet meningsløst .. Akkurat det jeg ville frem til :wink: Så du mener at nå som du ikke en gang vet en tusenedel av alt i verden er livet MER verdt å leve? Forstår ikke tankegangen deres .. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 nå har vi noe å leve for .. når vi ser en film .. så vet vi ikke hva som skjer (som oftes) tenk hvis du hadde vist ALT! da hadde du vist hele handlingen på filmer som kommer om 100 år ingen spill hadde vert spennende .. du hadde bare sittet det .. og kjeda deg! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Joda, det er greit nok. Men det jeg vil fram til er, det er jo ikke noe vits å leve i det hele tatt .. Om man vet alt eller ingenting er irrelevant, innen 100 år er du dau uansett. Hva da? Lenke til kommentar
Bose Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Slutt å tenk på hva som skjer om 100år. Ta det som det kommer!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hadde man vist ALT! så hadde du sikker vist om en måte å stoppe alderdommen på (de er jo på god vei med å løse den gåten nå ..) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hadde man vist ALT! så hadde du sikker vist om en måte å stoppe alderdommen på (de er jo på god vei med å løse den gåten nå ..) Hva om det ikke går? Lenke til kommentar
Bose Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Tenk så kjedelig alt hadde blitt?Hadde jo kanskje vært litt greit med å vite alt, f.eks du veit når du havner i trafikk ulykke og slikt. Men tenk hvis veit når dama di slår opp? Da vil du gå rundt og furte for det hele tiden. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Ahoy ! La oss styre tilbake til topic :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Argh, "drøm" skrives med én m, Doktor. Gidder du å endre? Jeg irriterer meg grønn av det. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Argh, "drøm" skrives med én m, Doktor. Gidder du å endre? Jeg irriterer meg grønn av det. Vet det, har tenkt pA det selv sossen min Your wish has come true! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå