RIP Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Drømmen er jo å være Gud da! * Man vet allt * Man er allmektig * Man er udødelig * Man blir tilbedt av alle, hvis ikke dør de :evilgrin: Hva mer kan man ønskeseg? det er jo som å leve i en drøm, hvor man kan bestemme alt! og hvis det blir skjedelig kan man kople inn "leve et menneskeliv på jorden, uten å hvite at man er gud. og når man dør blir man Gud igjen ) ok, kanskje jeg er syk Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hadde vert mer morsomt å vært Q Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hadde vert mer morsomt å vært Q Vært gøyere å være James da... eller gud Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 james hvem? Mente du det hadde vært morsomt å være "Q" eller ku ? Q= karakter i james bond filmene ku= drøvtygger Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 ingen av de .. jeg snakker om Q .. Almektige Q .. Lenke til kommentar
l2c Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Kebab, du vil nok bare være det for å kunne sjekke opp Picard Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Kebab, du vil nok bare være det for å kunne sjekke opp Picard æsj Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Kebab, du vil nok bare være det for å kunne sjekke opp Picard han er jo kjekk da! Ø!! Q er ikke gay! han stakk jo av med Vash! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Drømmen er jo å være Gud da!* Man vet allt * Man er allmektig * Man er udødelig * Man blir tilbedt av alle, hvis ikke dør de :evilgrin: Tenk sA kjedelig da ! Aldri laere noe og vite ALT ! Herregud det mA suge ! Eller hva ? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Drømmen er jo å være Gud da!* Man vet allt * Man er allmektig * Man er udødelig * Man blir tilbedt av alle, hvis ikke dør de :evilgrin: Tenk sA kjedelig da ! Aldri laere noe og vite ALT ! Herregud det mA suge ! Eller hva ? Da slepper man jo å gå på skole! :-) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Drømmen er jo å være Gud da!* Man vet allt * Man er allmektig * Man er udødelig * Man blir tilbedt av alle, hvis ikke dør de :evilgrin: Tenk sA kjedelig da ! Aldri laere noe og vite ALT ! Herregud det mA suge ! Eller hva ? Da slepper man jo å gå på skole! :-) Drit i skolen, bare tenk et liv der du vet ALT! GUD sA kjedelig! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Drit i skolen, bare tenk et liv der du vet ALT! GUD sA kjedelig! Neh! Vil ikke du vite hva folk tenker? Om athlon64 blir en flopp? Om det er masseødeleggelsesvåpen i Irak? Hva slags undertøy dronning Sonja har på seg? .. usj Du har rett! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hvis du vet allt .. de har du ikke noe å gjøre resten av livet .. da er livet meningsløst .. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hvis du vet allt .. de har du ikke noe å gjøre resten av livet ..da er livet meningsløst .. tja.. joa Hva er poenget med å leve hvis man ikke vet alt da? Like meningsløst for det .. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Q har ikke den beste smaken på damer nei.. Først Janeway Dette bildet er faktisk tatt 1sek etter at Q kysset henne og poffet vekk. Utrolig morsomt bilde. Den andre damen tar jeg screenshot av nå: Lenke til kommentar
Bose Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Drømmen min er å få kjøtt på kølla. IKKE i form av rompe Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 CFD da .. det er Q det .. jeg snakker om Q .. eller Q .. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg har bilder av mange forskjellige Q hvis du vil ha dem. Det finnes nemelig flere mange personer som heter Q. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå