Dr.X Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hva er din drøm med livet ? Hvis du hadde hatt ubegrenset med muligheter og penger, hvor ville du bodd, og ikke minst hvordan ? Jeg mener ikke materielt sett som "Jeg ville kjøpt 100 ferrarier", men mer "livet".. Min drøm er forsåvidt å være globetrotter, ikke bo noe spesielt sted. Ha en superkjapp laptop med Gbit verdens-basis trådløs internett og en svær båt... Sammen med drømmedama da seff Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Bygge et hus med en liten park i, med trådløst internett selvfølgelig og en Alienware laptop...det er det jeg hadde gjort med "livet mitt"... (Plus 50 Ferrarier) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har forresten alltid drømt om et svææært digert labyrint.. det er digg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Å fly uten hjelpemidler og å være allvitende. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Rekkehus, volvo, kone, hund og 3 barn vel... Likte Dr.X sitt forslag... Elsker å kjøre rundt og slik... så det hadde vært najs... en liten feriehytte her og der.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 ,,,Også at alle behersket rettskriving 100 %. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 ... full tank på bilen og kunne sove ut hver dag. og ikke minst... at vannblemmer aldri skulle vært funnet opp Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hva er din drøm med livet ? Hvis du hadde hatt ubegrenset med muligheter og penger, hvor ville du bodd, og ikke minst hvordan ? Jeg mener ikke materielt sett som "Jeg ville kjøpt 100 ferrarier", men mer "livet".. Min drøm er forsåvidt å være globetrotter, ikke bo noe spesielt sted. Ha en superkjapp laptop med Gbit verdens-basis trådløs internett og en svær båt... Sammen med drømmedama da seff Det er en logisk brist her et sted, men jeg trenger litt hjelp til å finne den... Anyhow, kunne godt tenkt meg et liv uten skilsmisse, og en jobb jeg kan ha hele livet - med nye utfordringer hele tida... Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Eid min egen lille solfylte øy..! - Med masse palmer, hengekøyer og kjæresten min! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 ,,,Også at alle behersket rettskriving 100 %. Hvem refererer du til ? Eller var det bare en drøm fra sin side Eid min egen lille solfylte øy..! - Med masse palmer, hengekøyer og kjæresten min! Ja, det hadde vært dritdeilig det også Noe annet jeg kunne digga er å vært på et digert romskip som fløy eller "svevde" rundt i universet. Besøkt andre planter og andre raser osv... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hvem refererer du til ? Eller var det bare en drøm fra sin side Ingen spesielle.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Hvem refererer du til ? Eller var det bare en drøm fra sin side Ingen spesielle.. Blir litt plaga av det selv noen ganger :-? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 og ikke minst... at vannblemmer aldri skulle vært funnet oppLurer på hvem som fant opp vannblemmer jeg... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Drømmedama, 3 unger og skikkelig jobb (som jeg virkelig liker, ikke noe jobb der jeg haler ut tida hver eneste dag). Skulle skrive hus og bil også men det var jo materielt (og det kommer jo av seg selv når jeg får en skikkelig jobb). Ellers var sosohal sitt forslag bra (Å fly uten hjelpemidler og å være allvitende) men er vel ikke så veldig reelt. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Eid min egen lille solfylte øy..! - Med masse palmer, hengekøyer og kjæresten min! går for noe sånt ja, men hakke dame, så hun må stå med en parasoldrink å ta meg i mot når jeg kommer dit Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Drømme dame (eks'n min) så skal eg kunne manipulere folks tanker og sånt. Da kan jo eg bli rik og whatever liksom. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Å flytte til USA eller Canada, bo en fin plass utenfor en storby, en by med masse fint vær, få meg stort hus, ha en fin utdannelse, ha sikker jobb, tjene masse penger, få en drømmedame som ikke bryr seg om pengene mine...som elsker meg for den jeg er og få friske barn. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 et par små psilocyber som tasser rundt på gulvet i den nye leiligheten, så har jeg det så bra som jeg noensinne kan få det. jo, også det med rettskrivingen hadde vært litt bra. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hus ved stranden på hawaii eller noe sånt. Usannsynlig kjapt bredbånd. Svær hage (med gartner, seff) med masse sikkerhets-gadgets. sånt som man ser på film Må seff ha et svært overvåkningsrom med masse skjermer som viser de 40 overvåkningskameraene rundtom på eiendommen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå