Gå til innhold

Partyspill til WIi, hjelp


dust123456

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har hatt wii ett år nå men har nesten aldri blitt brukt. Mest trolig pga at det eneste spillet jeg har er wii sports, og blei ganske fort lei av de samme aktivitetene der.

Jeg har tenkt meg et spill jeg skal spille med kompiser, på vorspill og med familien. Jeg kommer alldrig til å sitte alene å spille tror jeg, ivertfall ikke hatt lyst til det med Wii sports.

 

Jeg er en liten fan av Mario Party på Nintendo 64, så jeg har sett litt på Mario Party 8, men jeg synest det er litt gammelt kansje, 2007? Det jeg liker med det at det er stor konkkuranse faktor. Jeg har også sett litt på wii party, som også ser veldig gøy ut! Kom med forslag, erfaringer, osv. Hva tror dere!? :new_woot:

Endret av dust123456
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler Mario Kart! Glimrende å spille sammen med andre - funker veldig bra selv med en blanding av erfarne og uerfarne deltagere. Mye humor i spillet :!:

 

Å spille på nett funker også bra - opptil 2 stk kan spille mot random førere på nett - eller mot utvalgte venner som også er på nett.

 

Styringen er ikke noe stress, greit å bruke ratt, men det går jo like greit uten.

Lenke til kommentar

Jeg har Mario Party 2 til og med 8, alle spillene er morsomme og spennende. Akkurat som Mario Kart har de en innebygget dynamikk som gjør at det ikke bestandig er ferdigheter eller erfaring som teller - når vinneren skal kåres.

 

Wii Party har jeg ikke testet enda - men det går vel etter samme oppskriften, går jeg ut i fra.

 

Mario Party blir litt mer "brettspill" med action inimellom, mens Mario Kart er full fart og moro hele tiden, man har jo den fine muligheten til å ødelegge for andre... :!:

 

I Mario Kart er det som i "ekte" bilspill at man i singleplayer må åpne baner, biler, figurer og sprø ting ved å klare visse baner på tid.

 

Det er jo en liten høytaler i kontrollen - her kan man for eksempel skaffe seg en hånlig latter fra en av Nintendo figurene til å plage medspilleren med :!:

 

 

 

Edit: Når jeg tenker meg om.... kjøp begge :roll:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Forresten, noen som vet hvor jeg får tak i Indiana Jones Original? Finner det bare på cdon.no og der er det litt dyrt + må være 18 år for å handle der (kan la seg ordne). Finner det ikke på WiiWare heller. Skal ha akkurat det spillet :p

 

edit: bestillt fra elkjøp no der den forventes på lager 07.12.2010. Så satser på at det blir.

Endret av dust123456
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...