tjoo.. Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg skal sette opp et form som sender info til en mail-addrese. Dette hadde jeg tenkt å gjøre med asp (Det er en windows-server :oops: og activeisp tilbyr ikke php på windows-serverene.) Slik jeg har forstått det må serveren ha et program instalert som sender infoen til en mail adresse. (Slik som aspqmail, aspemail og jmail) Har activeisp nåe slik instalert på sine servere? Eller fines det en anen måte jeg kan gjøre dette på? Lenke til kommentar
malmklang2 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hm, det holder vel med CDONTS dersom du mener du skal kode en egen funksjon, men dersom du mener en allerede kodet funksjon som følger med forumet, så er det nok snakk om smtp, og det vil forbause meg stort dersom ActiveIsp ikke har smtpstøtte Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Forumet? (hvem har sakt noe om et forum) Ja, jeg skal kode min egen funksjon. Lenke til kommentar
malmklang2 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Ah, jeg leste form som forum.... my bad Okay, skulle holde med nevnte CDONTS Lenke til kommentar
Tranquilite Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei ActiveIsp's serverer har installert ett mail komponent fra Persits Hvis du er god på engelsk, er det bare å lese på de amerikanske support sidene til ActiveISP, som du finner her : http://support.activeisp.com/web/scripting...sp.asp#mailform Edit : Trykkleif Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Fant på de (veldig godt skjulte) norske suport sidene at de hadde ASPMail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå