Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trang forhud, redd for å gjøre noe med det

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er en god stund siden jeg fant ut at jeg har trang forhud, og ble helt satt ut da jeg fant ut av det... jeg har bare ikke tørt å gå til legen og få gjort noe med det, og jo mer tid som gikk jo verre ble det.

Saken er den at jeg ikke kan dra forhuden tilbake i det hele tatt... aldri sett "glans" på penisen min, og jeg ble bare satt ut da jeg fant ut at det var sånn en penis egentlig skulle se ut, at man skulle dra forhuden så langt tiblake. En penis med forhuden trukket tilbake er jo bare helt motbydelig å se på, så jeg ble bare helt satt ut over tanken på at penisen min også skulle se sånn ut.

Jeg har aldri tørt å ha sex, fordi jeg ser for meg at det ville gjort ekstremt vondt, da forhuden min bare "stopper" på et viss punkt, og hvis jeg hadde tvunget den lengre bak hadde jo huden revna.

Men det er helt jævlig å ikke kunne ha sex, og jeg har allerede venta for lenge med å gjøre noe, så nå skal jeg bare gjøre noe med det! Så håper folk med peiling her inne kan gi meg litt info og berolige meg :p

Først så lurer jeg på: hvordan får man tatt en operasjon mot trang forhud? Har ingen fastlege her, og vet rett og slett bare ikke hvor jeg skal gå... needless to say vil jeg gjøre det så diskret som mulig.

Så lurer jeg på: er det i det hele tatt sikkert at det kan fikses? Eller finns det tilfeller der en slik operasjon ikke er vellykket? Saken min er jo ikke at jeg bare kan dra den litt baokver men ikke helt fordi den er for trang, men bare at den ikke vil bakover i det hele tatt - åpningen på penisen min er liksom bare helt annerledes, det ser ikke ut som den er laget for å dra forhuden tiblake i det hele tatt.

Forøvrig fungerer den til alt annet...

Hvor lenge etter en slik operasjon kan man ha sex? Er det veldig ubehagelig den første tiden etter operasjonen?

Så lurer jeg på om penisen min vil se veldig annerledes ut, også i slapp tilstand?

Har vært vanskelig å få guts til å endelig gjøre noe, men jeg vet jo at jeg bare må gjøre det, så setter pris på alle svar!

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg sliter med AKKURAT det samme som deg, jeg er nå 20 år og jeg har hatt sex.. men jeg kan ikke forstå at personen jeg har hatt det med ikke bare har gitt opp, jeg er avhengig av kondom og at jenta er veldig våt, ellers finnes det ikke sjangs i havet.. jeg blir slapp med en gang det blir for mye motstand på forhuden.. Jeg har tenkt på dette i 5-6 år uten og gjøre noe med det, og det har gjort meg veldig passiv og negativt til og "date" jenter generelt, er redd for og komme så langt som til sexen, så som regel forstår de ikke hvorfor jeg ikke vil ha noe mer kontakt med dem. Jeg planlegger selv et Lege besøk, føler at nå må jeg gjøre noe med dette, orker rett og slett ikke og bære på problemet mer!!

Lenke til kommentar

Aner ikke noe om trang forhud, men har operert på penis. Det tok ca +/- 1 1/2mnd med endel pain når det kom til seksuell aktivitet. Vil anbefale det hvis du er usikker på deg selv, jeg var det før, men er ikke det nå lenger :)

Gå til fastlegen din så vil han anbefale deg videre til en spesialist. Husk at de har taushetsplikt.

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Guest_123: du prøvde iaffal å ha sex, jeg tør ikke... ikke minst pga jeg er redd jenta skal se og kommentere at jeg har trang forhud, eller at vi prøver også finner ut at det ikke går, får vondt av å tenke på det. Så jeg skal gjøre noe med det nå!! Håper du også får ordnet problemet, vet hvor jævlig det er å holde på med jenter også vite at du ikke kan gå hele veien uansett -_-

Flux1: hva mener du med hvis jeg er usikker på meg selv? Jeg vet jeg ikke kan ha sex, og jeg vil ordne problemet da jeg ikke ønsker å gå rundt som jomfru resten av livet. At jeg endelig gjør noe med det er heller fordi jeg ikke er usikker på meg selv, er ikke like redd for å gå til legen og legge fram problemet mitt som jeg var før, har mannet meg opp til å ta fatt i problemet og ikke bare skyve det til siden.

Som jeg skrev i tråden min så har jeg heller ingen fastlege her, derfor jeg er usikker på hvor jeg skal gå...

Lenke til kommentar

Bumper dne her..begynner å bli litt desperat, fordi jeg har fått meg dame nå, og det er liksom bare spørsmål om tid før vi har sex. Er så klar, men tør ikke prøve før jeg har operert.

Jeg hari kke noe problem med å runke, kan det hende det funker hvis hun er våt nok og jeg bruker kondom? Vet ikke om jeg tør å prøve, men kanskje hvis andre har erfaring og kan si det er sjanse.

Håper noen kan hjelpe meg med å komme til legen, ved å si hvor jeg burde gå og hva jeg bør gjøre.. iom at jeg har flyttet til en ny by og studerer og ikke har fastlege her :S

Hadde suggd om jeg må vente i flere mnd med å bli operert også...

hhelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...