StianGran Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Ja som sagt så lurer jeg på hvilket program som stresser hele systemet mest og hvor lenge jeg burde kjøre dette får å kunne betegne systemet som stabilt Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Prime95 er et program som er veldig fint til stab.testing. Om dette programmet ikke melder noen feil på 20-30 minutter så har du mest sannsynlig et så stabilt system at du ikke vil merke noen ustabilitet ved bruk. For å ha et "prime stabilt" system så skal prime kjøres uten feil i min 6-8 timer. Man kan fint bruke pc´n mens programmet kjører, for det bruker bare ledige sykler, og ved ustabilitet så vil ikke pc´n henge. Du vil bare få beskjed om at det er en hardware error. Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Det er vel Torture Test jeg skal ta da regner jeg med, går den hele tiden til jeg stopper den eller? Takk for kjapt svar Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det er vel Torture Test jeg skal ta da regner jeg med, går den hele tiden til jeg stopper den eller? Takk for kjapt svar Stemmer.. Torture går til du stopper den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå