akkarfjord Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er tidligere bruker av ipone så er ikke vant med android 2.2 Er det mulig å se nett tv (nrk tv2 ...) på mobilen , eventuelt hvilke apps trenger jeg for å få til det . Er det mulig å se film serier i avi format på mobilen uten å måtte konvertert de før jeg legger de inn på mobilen Har brukt en apps som heter air video på min ipone , finnes det en apps som kan gjøre film visning like enkelt på android telefoner. Er det mulig å bruke programmer som f.eks utorent , hadde vært kult om det var mulig å laste serier direkte til telefonen . til slutt er det mulig å sorter i apps på android market , tenker da på å finne bare norske apps . Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 1. Ja, Opera Mobile. 2. Ja, det kan du gjøre ut av boksen. File Manager er forresten en anbefalt app til å se gjennom og behandle filer. 3. Finnes mange torrent klienter på Android Market. 4. Så langt jeg vet er det kun mulig å sortere etter Apps og Games, men jeg er ikke sikker. Hvorfor skal du ha ny smartphone? Du har vel en som fungerer fint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå