illiun Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Har sett at noen åpner cmd og skriver in''Shutdown -i'' da kommer det opp en boks der det står legg til en datamaskin. Kan jeg skrive inn mine venners ip addresset og bare sende dem til dem, så slår pc'n dems av? også kan noen forklare meg denna? http://www.youtube.com/watch?v=q7xEVsuK1qQ&feature=related noe med å komme seg in på andre pc'r på skolen ved å skrive in net user eller noe sånt i cmd Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har sett at noen åpner cmd og skriver in''Shutdown -i'' da kommer det opp en boks der det står legg til en datamaskin. Kan jeg skrive inn mine venners ip addresset og bare sende dem til dem, så slår pc'n dems av? I utgangspunktet ikke, med mindre de åpner for dette. også kan noen forklare meg denna? noe med å komme seg in på andre pc'r på skolen ved å skrive in net user eller noe sånt i cmd Det er bare en måte å administrere kontoer på maskinen din, og det krever logisk nok administrator-tilgang for å gjøre noe spesielt. Det er det samme som du kan gjøre gjennom det grafiske Kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Å drive gjøn i cmd er bare så 1999. Kan ikke dagens ungdom finne på nye rampestreker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå