Gå til innhold

Hakker

zoro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...
En hacker er en person som nettop har fått sparken fra it selskapet i pensylvenia! han flyttet til afganistan, heiv opp noen pcer hacket seg inn på it selskapet og tømte hele dritten for penger som en hevn!! Dette er ikke lov i følge med §134525356346756868 STUPID

Ehm.. En som bryter seg inn i slike systemer kalles da ikke for hacker, men cracker. Ehm, ehm.. :D

Lenke til kommentar

Vel eg er ikke den rette til å dømme zorro for å være seriøs eller useriøs, Det er opptil sir'en å gjøre. Men dere burde kanskje tenke på at han/hun er temmelig grønne og det har vi alle vert en gang. På det som zorro spør om har eg heller ikke peiling på, Men eg er så pass oppegående at eg hadde søkt på internet etter svarene om eg lurte på noe som eg ikke vet? Zorro er kanskje en nybegynner, selv om han/hun har vert regga en stund. Eg og viste om dette forumet lenge før eg begynte å poste hær, På grunn av sånne kommentarer som er i denne posten. Ingen er perfekte. Men om zorro virkelig er bare ut for å kødde så er det greit å banne han/hun.

Lenke til kommentar
Vel eg er ikke den rette til å dømme zorro for å være seriøs eller useriøs, Det er opptil sir'en å gjøre. Men dere burde kanskje tenke på at han/hun er temmelig grønne og det har vi alle vert en gang. På det som zorro spør om har eg heller ikke peiling på, Men eg er så pass oppegående at eg hadde søkt på internet etter svarene om eg lurte på noe som eg ikke vet? Zorro er kanskje en nybegynner, selv om han/hun har vert regga en stund. Eg og viste om dette forumet lenge før eg begynte å poste hær, På grunn av sånne kommentarer som er i denne posten. Ingen er perfekte. Men om zorro virkelig er bare ut for å kødde så er det greit å banne han/hun.

Geniet har talt :D

Lenke til kommentar

Geniet har talt :D

Hør hør.. 8)

Hvis du/dere leser litt nermere på spm han har stilt tidligere på forumet, så ser dere at det er en god del som rett og slett ikke kan være seriøst... selv om det er et par spørsmål der som det faktisk kan være verdt og lure på...

Tøff sak dette her ja, en skikkelig nøtteknekker... :wink:

Lenke til kommentar

Hør hør.. 8)

Hvis du/dere leser litt nermere på spm han har stilt tidligere på forumet, så ser dere at det er en god del som rett og slett ikke kan være seriøst... selv om det er et par spørsmål der som det faktisk kan være verdt og lure på...

vel, kan ikke stikke det under en stol det at zoro er dum som et brød :wink:

Lenke til kommentar

Hør hør.. 8)

vel, kan ikke stikke det under en stol det at zoro er dum som et brød :wink:

Nei... det er nok ganske sant. :roll:

Nå i det siste har forresten Søppel forbedret seg kraftig! Bortsett fra at det kommer Poll over hva som helst... så har jeg hatt i de siste dagene noen vanvittig gode/morsomme/nyttige diskusjoner. Dette er bra 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...