maxxie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hei, jeg hadde matematikk R1 i fjor og kom også opp i eksamen. Jeg er ikke særlig fornøyd med standpunktkarakteren min, men eksamenskarakteren var grei. Så jeg meldte meg opp til privatisteksamen i R1, som jeg skal ha til tirsdagen. Men jeg lurer på om den karakteren du får på privatisteksamen erstatter standpunktkarakteren eller eksamenskarakteren, eller begge to..? Setter VELDIG pris på hjelp. Jeg lurer også på hvordan melder seg av privatisteksamen, for på privatistweb.no står det at avmelding kan bli gjort på 'min side', men jeg finner ikke helt ut hvordan og HVOR på 'min side', siden det eneste som står der er tidspunkt, sted og faktura. Lenke til kommentar
operg Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Privatisteksamen erstatter begge karakterene. Når det gjelder å melde seg av eksamen er det vel bare å ikke møte opp på eksamensdagen. Det du betalte for eksamenen kan du vel uansett ikke få refundert etter at du har betalt. Lenke til kommentar
maxxie Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Sikker på at man ikke får strykkarakter om man bare lar være å møte opp? Tror det er sånn med vanlig eksamen, hvertfall.. Men takk, alikevel Lenke til kommentar
operg Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Du får nok kanskje strykkarakter, men da den jo ikke automatisk erstatter de gamle karakterene på vitnemålet ditt betyr ikke det så veldig mye. Men hvis du vil være på den sikre siden sender du privatistkontoret i ditt fylke en mail. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Du kan jo ta den uansett, jeg tror du kan velge om du bruker den eller de andre? Men dette vet jeg ikke. Ring dem og hør du... Lenke til kommentar
maxxie Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Har hørt det med valg av karakterer jeg og, men jeg trur uansett jeg tar den, så får det gå som det går.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå