bjoagutt Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) hei. pluttseleg ein dag når eg loga inn på pcen var den blitt svart-kvitt. Oppstarten er farge. men når eg kjem inn på skrivebordet og alt innpå etter innloginga er det svartkvitt. Finner ingen feil instillinger. kva skal eg gjer? Endret 24. november 2010 av bjoagutt 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Prøv en annen kabel?? eller er det en bærbar?? Lenke til kommentar
MilkY Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvis det leifeinar foreslo ikke virket, prøv å reinstallere skjermkort driveren. Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Prøv en annen kabel?? eller er det en bærbar?? bærbar ja. Hvis det leifeinar foreslo ikke virket, prøv å reinstallere skjermkort driveren. du. Hvordan reinstaler jeg pcen uten plate? jeg har jort det en gang før uten men har glemt det ut hvordan jeg jør det... det er en HP Pavilion Bærbar Endret 26. november 2010 av bjoagutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå