sneipen92 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 fant nå plutselig ut at jeg trenger Kjemi 1 for å komme inn der jeg skal komme inn. Han som styrer med fag på skolen sier at jeg ikke kan få tatt Kjemi 1 der siden det er fullt, eller han er lei av mas. Så da lurer jeg på om jeg kan få Kjemi 1 på vitnemålet hvis jeg består en eksamen i det via "privatistweb", kan jeg gjøre dette selvom jeg ikke har hatt faget på skolen? Lenke til kommentar
operg Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Ja. Edit: Jeg regner med du går på VGS nå. Hvis du tar faget til våren som privatist (husk oppmeldingsfristen!), kan du få det på førstegangsvitnemålet ditt, noe som er en stor fordel. Endret 24. november 2010 av operg Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 TAkk! Da løste det seg! Ja, jeg går VG3 og planen var å ta eksamen i vår ja. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Før vi stenger tråden: Vil jeg da få 0,5 realfagspoeng til? Får å bestå eksamen i kjemi 1? (jeg har opparbeidet meg 3,5 realfagspoeng hittil) Lenke til kommentar
dkny Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 1. jeg tror ikke tråder vanligvis blir stengt. 2. JA, det gjør du. 4 er maks da, så du kommer ikke over 4. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Ok, den kan stenges nå. Hvis det er ønskelig heh Takk for hjelpen forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå