yosraz Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg lurer på om noen kan anbefale et bra og lettfattelig backupprogram så jeg kan lage en gjenopretting cd eller dvd. Vet at Win7 har en slik funksjon, men hvor god er denne? Lenke til kommentar
johome Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vet ikke hvor bra den innebygde er. Jeg bruker Paragon Backup & Recovery som er gratis. Bruker også Acronis True Image. Holder meg til tidligere versjoner da 2011 versjonen ikke er helt bra (vet ikke om de har fått orden på det nå). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 den innebugde backup og recovery er helt grei å bruke. Det går vel ikke ann å rangere hvor godt dette er da minste akseptable verdi er 100%... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Den funksjon i win7 for å opprette en systemavbilding eller en systemreparasjonsdisk er helt topp. man har på en måte ikke bruk for 3e parts software. ( har selv en haug av 3e parts software som jeg aldri bruker ) lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå