Jakoozie Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Lara Croft and the Guardian of Light med online samarbeid etter tre måneder. Les mer Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kanskje litt sent for de som har rundet spillet? Litt synd man ikke kan spille med hverandre uavhengig av platform... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Litt misvisende tittel på artikkelen som vanlig. Lara gav oss som vanlig et veldig bra spill. Litt i korteste laget, men så kostet det fint lite også. Lara har med andre ord ingenting å si unnskyld for. Det er folkene som lager spillet jeg ikke er helt fornøyd med. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Lara Croft and the Guardian of Light er kanskje det morsomste PS3 spiller jeg har spilt i år. Jeg har spilt spillet i både single og lokal multiplayer. Jeg kan ærlig talt ikke se savnet av online multiplayer, det er mye morsommere å spille med noen som sitter rett ved deg. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Konge spill på PC dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg