Gakkken Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Lurer på om det er noen som har erfaringer med denne http://www.siba.no/Product/Product_DATA.as...ntifier=NO18635 Medion laptop'en. Den frister litt, men er litt usikkker på hvordan og hvor bra skjermkort. Vil gjerne vite + og - sider. Synes alt virker bra, prisen er fin, men usikker til skjermkort, står ikke noe om det. kom gjerne med noen andre forslag til laptop's Lenke til kommentar
Logan Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Send en mail å spør om grafikkortet, eller ring. Du bør ikke kjøpe noe før du vet hva du får. Medion er vel tysk? Har hørt mye positivt om de, selv om de er nye i Norge. Lenke til kommentar
Geggi1 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg og kikka litt på de der laptopene. Men jeg valgte å kjøpe Hp pavilion 5300 som de selger der for det er mere greier som følger med der. 60Gb Hdd, P4 2,66 , Wlan, Lan, 15,1" monitor og dvd/cdrw. Et stort pluss er jo at Hp er et større merke. kosta meg 14900 Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg og kikka litt på de der laptopene.Men jeg valgte å kjøpe Hp pavilion 5300 som de selger der for det er mere greier som følger med der. 60Gb Hdd, P4 2,66 , Wlan, Lan, 15,1" monitor og dvd/cdrw. Et stort pluss er jo at Hp er et større merke. kosta meg 14900 Synes det blir litt dyrt jeg da.. Logan: ja, tror det er tysk. Jeg har ment å sende mail eller kontakte dem via hjemmesiden deres, men finner ingen mail adresse eller noen annen kontakt-sak. sikkert jeg som har lett dårlig men.... Lenke til kommentar
Geggi1 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hadde det litt travelt da jeg kjøpte maskinen for jeg skulle offshore dagen etter. Var inne å surfa her om dagen å da fant jeg samme som min maskin til 1000mer. Nå ser jeg at den er satt ned med enda en høvding etter jeg handla. Kjempe maskin er veldig fornøyd. Ps kjøper du samme maskin og skal legge inn pro på den så må du kjøre recovery plata og kopiere ut en mappe som heter swsetup for den inneholder alle driverne. Geir Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 hmm.. det er det skjermkortet det står på... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Komplett har jo en meget bra og rimelig data som har ganske like specs som den medionen. Den heter Ailo d8820. Den er 1000 kr dyrere. Det eneste jeg ser forskjellen er prosessoren og muligens skjermen og skjermkortet. Skjermen er en sxga som burde være bra til de fleste forhold og grafikkortet er ATI Radeon 9000 som er meget bra til å være bærbar å være! Jeg har handlet litt hos komplett og jeg har bare posotivt å si. Det er også god service=) For noen dager siden kostet den 14000 og nå koster den 11995 med moms. Jeg har vurdert å kjøpe bærbar og denne er en av de beste pcene jeg har kommet over i denne prisklassen etter min mening. Eneste som er dumt med denne(også andre deskerstatterer) er at dn støyer noe og bruker en god del mere strøm, men til gjengjeld for du jo en prosessor som er mye billigere! Mvh Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 det blei så jeg kjøpt meg Fujitsu Siemensen som er ukens tilbud på komplett. bestilte meg mus også,logitech mx500 . har handla en del på komplett før jeg også, fornøyd med servicen der. knall butikkfirma Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Se her. Her hadde jeg et langt innlegg med mine erfaringer med den maskinen. Den kjører forøvrig SiS650 (husker ikke om det var brikkesett eller grafikkchip, men gir 1700-1800 3dmarks2001 såvidt jeg husker). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå