Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nå sitter jeg rimelig oppgitt her... Har lett på nettet i snart 3 timer til sammen, og trenger hjelp. Problemstilling: Jobber som lærer med multihadicappede og bruker bl.a. touchscreen som et hjelpemiddel for noen av elevene mine. Dessverre hender det veldig ofte at touchsceenen er litt vel responsiv når den blir trykket på og registrere et klikk som to eller flere klikk. Så det jeg er på utkikk etter er et lite program som kan kjøre i bakgrunnen som gjør at man kan stille inn at den skal ignorere klikk x antall minutter etter at man har klikket. (Slik at man bare kan klikke f.eks. 1 klikk pr sekund. Noen forslag og ideer? Google har ikke gitt meg noen gode svar hittils. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 SKRU AV TOUCHPAD TAPPING! Og det er mitt gode råd. Touchpader er djevelsens verk sammenlignet med styreknott, kommer borti den hele tiden, og tapping gjør at tilfeldige ting skjer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 takk for svar, men her er det snakk om touchscreen, ikke pad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå