Stoltenberg Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det er snart jul, så på tide å kjøpe julegaver. Hva gir man til besteforeldre som nærmer seg de 80? De har nok alle greiene og tingene de trenger, så jeg tenkte at det må bli forbruksvarer. Hva er fancy og kult å gi bort som gave? Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Bildealbum? Eller f.eks en kalender for 2011, med bilder av familien? Man kan lage det på JapanFoto osv. Koster ikke skjorta heller Vet ikke om de ser mye på tv men besteforeldrene til dama har sånn bluetooth headset til TVen. De tar på seg sånne små høretelefoner så de hører lyden til TVen mye bedre. Kjekt å ha når barnebarn kommer på besøk, så slipper andre rundt høy lyd fra Tven. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Siden du tross alt har postet i Mat og drikke-forumet: Hva med å kjøpe vin til dem? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Ja det var grunnen til at jeg postet her. Fordi jeg tenkte at forbruksvarer ville være en bedre gave. De trenger ikke flere greier og ting Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Et rapp over nesa og en sykehjemsplass? Sikker på at cognac/brandy ofte faller i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå