Gjest gutt20_usikker Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hei! Jeg poster anonymt, da jeg har irl venner som pleier å sjekke hva jeg gjør her på forumet. I det siste har jeg begynt å lure på hvilken legning jeg egentlig har. Jeg har av og til sett menn rundt omkring som jeg virkelig syns er kjekke. Men det blir gjerne med det, jeg tror ikke jeg vil ha noe inni rompa mi. Jeg er veldig glad i jenter, det er jeg helt sikker på. Men det er altså et par menn som jeg tror jeg godt kunne tenke meg å lene meg inntil brystkassen til. Jeg er veldig usikker, dette er egentlig bare en utblåsning fra min side. Men jeg tror noen svar fra forumet kunne hjulpet meg på vei Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Dette må du nesten avgjøre selv. Det er ikke alle som er komfortable med analsex selv om de er bifile eller homofile, så det trenger ikke å være en avgjørende faktor. Det kan også komme av lite kunnskap, tidligere erfaringer eller andre årsaker. I nyere tid så er det også vanlig å skille på -seksuell og -fil. Man kan tiltrekkes samme kjønn følelsesmessig, uten å være seksuelt tiltrukket, og motsatt. Så du kan jo være bifil og heteroseksuell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg