bardman Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har en SE X10 mini med Telenor-abonnement. 3G-internett har fungert helt fint siden jeg fikk telefonen, men plutselig en dag kom jeg ikke inn på nettet. Når jeg trykker på en link i Opera Mini (eller bruker en app som krever internet-tilkobling) får jeg beskjeden: "Tilkobling mislyktes - Kunne ikke koble til. Vennligst kontroller nettverksinnstillingene" Jeg har vært på Telenors nettsider og fått sendt nytt internett-oppsett til telefonen min, som jeg har lagt inn, men jeg får fremdeles denne meldingen. Hva kan jeg gjøre for å løse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå