Gjest bringebær Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Har møtt en fyr hvor vi fattet interesse for hverandre ganske kjapt. Vi holder til på samme treningssenter. Utvekslet Facebook og nummer. De første dagene pratet vi en del på FB chat og ble mer kjent. Så begynte vi å spise lunsj etter trening, og det førte til mye mer etter lunsjen. Vi to var jo seksuelt tiltrukket til hverandre så hvorfor ikke. Det ble ikke samleie pga vi ikke hadde kondom siden vi bestemte oss så fort første gangen (ja jeg er kåt og dum). Etter det har vi ikke hatt særlig kontakt på FB, men vi spiser fortsatt lunsj sammen og avtaler tid på mobil. Andre gangen hadde vi sex hjemme hos ham. Jeg har prøvd kanskje 2 ganger å få med ham på noe sosialt, men jeg vet han jobber mye og kunne ikke være med så jeg har ikke kontaktet ham så mye. Hittil har det vært mest kontakt fra hans side. De gangene han er på FB og jeg prøver å prate med ham så har han blitt mye mer reservert, senest i dag hadde vi lunsj og han var flittig med å bruke mobilen og Ipad. Han leder ikke noe samtale, hvis jeg ikke snakker så blir det ikke mye samtale da. Hadde veldig lyst på ham i dag men han var tilbaketrukken slik at vi gikk hver vår vei etter lunsjen. Jeg prøver hardt å lese og tolke ham, og min kortfattede konklusjon er at han blir fra å være mer pågående til mer reservert. Han kutter ikke kontakt, han svarer jo når jeg kontakter ham. Men han virker reservert. Jeg liker ham jo, men før jeg utvikler noe mer følelser for ham så er det greit å vite mer hvor jeg har ham. Hvis dette bare er knullekompis så tenker jeg ikke så mye mer på det, men samtidig er det fint om det blir noe mer. Men poenget er at jeg vil vite mer før jeg skal satse på ham som potensiell partner, eller bare sette ham i båsen "knullekompis". Har veldig lyst til å spørre ham direkte hva han vil, men det ville vært utrolig dumt trekk for det kunne skremt ham vekk muligens. Så jeg spør om råd her, gutter, venter han på at jeg skal ta neste steg? Eller er det egentlig ikke noe mer enn en "friend with benefits"? Lenke til kommentar
Gjest bringebær Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kan legge til at da han lekte mye med Ipaden og mobilen så var det spill og surfe på nettet. Han var åpen til å vise hva han holdt på med der. Men føre samtale var han ikke så flink på. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Ok, sA han satt faktisk A spilte pA mobilen nAr dere satt pA cafe? Han virker jo ikke noe interresert eller sA eier han bare ikke sosiale antenner Tror han var bare ute etter sex Jeg ville iallefall ikke funnet meg i om personen jeg snakket med pA cafe satt og spilte pA mobilen og kom med korte svar, det er jo bare veldig frekt og nedlatendes. Endret 24. november 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Gjest bringebær Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ja jeg har også sett på forskjellige perspektiv. Blant annet det du nevnte. Men senest i dag spurte han meg ut for lunsj og da spilte han på Ipaden som sagt. Men det rare er at hvis det er sex det gjelder så ville vi møttes for sex. Trodde det mest effektive om man var pulevenner er å gå rett på sak. Men det ble ikke noe sex denne gangen. En annen perspektiv jeg så var i forbindelse med forandringen i adferden hans. Fra å være den flørtende og pirrende fyren til å bli en usikker person som ikke greier å kommunisere? Hvorfor be meg ut i utgangspunktet hvis det ikke ble noe sex? Hvis han er uinteressert, hvorfor ta bryet med å invitere til lunsj? Lurer på om den flørtende adferden var et skall, og den usikre typen var den ekte ham. Også nevner han bursdagen sin til meg som er neste uke ut av det blå. Og jeg spør hvordan han skal feire dagen som vanlig gest, og han bare sier "næææ vet ikke". Det lukter hint lang vei. Og pulevenner trenger vel ikke bruke så dumme hint. Han vet også at jeg skal reise bort til jul og nyttår. Likevel spør han igjen om jeg ikke er her over nyttår. Ganske vinglete fyr til å være pulevenn (hvis vi antar sex som hovedsak), med mindre han har tenkt på noe som jeg ikke aner hva er fordi dette er så abstrakt. Min ulempe er vel at jeg liker å ha ting tydelig, selv om relasjoner til mennesker er som regel ikke det. Derfor jeg spør om innspill. Setter pris på deres input. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kan ikke du snørpe igjen smella di? Du maser som et lokomotiv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå